Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrul de ameliorare SARATA, comuna MIHALASENI, judetul BOTOSANI


Anunt de participare numarul 90905/17.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Olaru Emanuela, Cojocaru Camelia, Antonela Patrascu, Tel.0231/514712, int.4141, 41111, In atentia: d-nei Antonela Patrascu - director executiv, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0231/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrul de ameliorare SARATA, comuna MIHALASENI, judetul BOTOSANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Principala locatie a lucrariicomuna MIHALASENI, judetul BOTOSANI
Cod CPV 45112350-3 Lucrari de valorificare a terenurilor virane
Cod CPV 45112360-6 Lucrari de reabilitare a terenului
Cod CPV 45112700-2 Lucrari de arhitectura peisagistica
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate in perimetrul de ameliorare SARATA, comuna MIHALASENI, judetul BOTOSANI conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini, memoriu tehnic, piese desenate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112350-3 - Lucrari de valorificare a terenurilor virane (Rev.2)
45112360-6-Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
45112700-2-Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini, memoriu tehnic, piese desenate.Valoarea estimata a contractului de lucrari este de 4.013.013 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 013, 013RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 80.000 lei. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programului de imbunatatire a calitatii mediului prin impadurirea terenurilor agricole degradate-Fondul pentru mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea). 2. Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006). 3. Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata. 4. Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, valabile la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata 5.Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu 6. Formularul nr. 3 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) 7. Se va atasa copie dupa CUI (codul unic de inregistrare). 8. Se va atasa in original sau copie legalizata Certificat constatator eliberat de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor/executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. 9. Se va atasa copie dupa documentele de infiintare ale operatorului economic si toate modificarile intervenite pana la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind situatia economico-financiara2. Se va completa Formularul nr. 4 (Informatii generale)i) Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2006, 2007 si 2008, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente.ii) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.iii) Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 8.000.000 lei. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2006, 2007 si 2008 atat in lei cat si in euro.Se va lua in calcul cursul BNR valabil la data de 31 decembrie al fiecarui an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. CERTIFICAT DE ATESTARE emis de M.A.P.D.R. in baza Ordinului ministrului M.A.P.D.R. nr. 88/2006, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor2. Formularul nr. 5 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari)3. Formularul nr. 6 (Informatii generale privind angajatii)4. Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele trei nominalizate, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei (se va completa Formularul nr. 7 (Angajamentul ofertantului privind resursele umane).4. Formularul nr. 8 (Personal ce va fi angajat in contract)5. Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract. Trebuie oferit un CV pentru fiecare dintre persoanele nominalizate.6. Copii dupa diplomele, adeverintele si autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.7. Angajamentul de participare, in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 8, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti ai ofertantului (se va completa Formularul nr. 9 (Angajament in nume personal) sau copie a contractului de munca in cazul in care sunt angajati permanenti ai ofertantului.8. certificat ISO 9001 sau echivalent9. certificat OHSAS 18001 sau echivalent10. certificat ISO 14001 sau echivalent11. Formularul nr. 10 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) completat.12. Formularul nr. 11 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora) completat13. Contractul de asociere, in original sau copie legalizata14. Formularul nr. 12 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) completat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.Cerinte minime: a) autocamion cu remorca b)tractor cu remorca c) aparat pentru producerea aerosolilor d) aparat pentru stropiri grosiere 3.Cerinte minime: a) Un inginer silvic responsabil tehnic cu executia atestat de M.A.P.D.R. b) Un arhitect peisagist c)Un responsabil tehnic cu calitatea (CQ)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13370
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2009 11:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan Cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710390, Romania, Tel.0231514712, Email: [email protected], Fax: 0231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2009 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer