Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reconstructie ecologica forestiera pe terenurile degradate, constituite in perimetrele de ameliorare Hartop (16.50 ha), Hodoroaia (11.5 ha), Valea Dangeni (12,00 ha), in suprafata totala de 40,00 ha, comuna Hanesti, judetul Botosani


Anunt de participare numarul 55301/12.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVA
Adresa postala: Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: Silvestru Buga, Tel.0230/523122, Email: [email protected], Fax: 0230/530432
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reconstructie ecologica forestiera pe terenurile degradate, constituite in perimetrele de ameliorare Hartop (16.50 ha), Hodoroaia (11.5 ha), Valea Dangeni (12, 00 ha), in suprafata totala de 40, 00 ha, comuna Hanesti, judetul Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Amplasamentele denumite local: Hartop, Hodoroaia, Valea Dangeni, situate pe raza comunei Hanesti, jud. Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE RECONSTRUCTIE ECOLOGICA PE TERENURI DEGRADATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77230000-1 - Servicii pentru silvicultura conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII PENTRU RECONSTRUCTIA ECOLOGICA PE TERENURI DEGRADATE -40.00 HA
Valoarea estimata fara TVA: 799, 732RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 7997 LEI.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL STATULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
DUPA CAZ OPERATORII ECONOMICI POT INCHEIA ACORDURI DE SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PERSOANE JURIDICE ROMINE-Statutul sau actul constitutiv
-Certificat de inmatriculare in xerocopie-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului care se va prezenta in termenul de valabilitate.
-Certificat de atestare, conform O.M. nr. 88/2006-Certificat de atestare fiscala pentru datoriile la bugetul general consolidat care se va prezenta in termenul de valabilitate
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul local care se va prezenta in termenul de valabilitate.
PERSOANE JURIDICE STRAINE: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Scrisoare de bonitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista contractelor de servicii - reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetre de ameliorare, prestate in ultimii 3 ani, inclusiv cele in desfasurare(completarea anexei 12E )..-Referinte de la beneficiarii serviciilor mentionate in anexa 12E.-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului (formular 12H)-Statul de personal. Pentru personalul tehnic de specialitate se vor prezenta xerocopii ale contractelor de munca vizate de ITM. Pentru celelalte categorii de personal se va prezenta situatia angajatilor inultimii trei ani (nume si prenume, postul pe care a fost angajat, data incheierii contractului de munca si data rezilierii).-CompletareaFormularului12I Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere, din SECTIUNEA IV-in original.
Completarea formularului 12G Declaratie privind partea/partile din contracte care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (model din SECTIUNEA IV - in original.
-Ofertele depuse de un ofertant care in ultimii doi ani, din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale vor fi considerate inacceptabile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
OFERTANTUL TREBUIE SA FIE ATESTAT IN BAZA OM 88/2006.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8941/03.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2008 10:00
Locul: SEDIUL ITRSV SUCEAVA, STR. TEILOR, FN., LOCALITATEA SUCEAVA, JUD SUCEAVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT SAU UN IMPUTERNICIT AL ACESTUIA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SUCEAVA - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE NR. 62 , ,Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 730344, Romania, Tel.0230216321, Email: [email protected], Fax: 0230524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
depunerea contestatiilor se realizeaza in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVA
Adresa postala: Adresa postala: SUCEAVA, STR. TEILOR FN , Localitatea: SUCEAVA , Cod postal: 720223 , Romania , Tel.0230520790 , Email: : [email protected] , Fax: 0230530432, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720223, Romania, Tel.0230520790, Email: [email protected], Fax: 0230530432
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2008 20:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer