Licitatie Publica - RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERA PERIMETRUL CRUCERU-URICANI,URICANI,VOROVESTI-RECEA,BATCA,HORPAZ,COM.MIROSLAVA,JUD.IASI
Anunt de participare (utilitati) numarul 126284/21.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE SUCEAVA
Adresa postala: Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: Duca Cristinel, Tel. 0230/523122, Email: [email protected], Fax: 0230/530432, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERA PERIMETRUL CRUCERU-URICANI, URICANI, VOROVESTI-RECEA, BATCA, HORPAZ, COM.MIROSLAVA, JUD.IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: AMPLASAMENTUL DENUMIT CRUCERU-URICANI, URICANI, VOROVESTI-RECEA, BATCA, HORPAZ, COM.MIROSLAVA, JUD.IASI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RECONSTRUCTIE ECOLOGICA FORESTIERA PERIMETRUL CRUCERU-URICANI, URICANI, VOROVESTI-RECEA, BATCA, HORPAZ, COM.MIROSLAVA, JUD.IASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77230000-1 - Servicii pentru silvicultura conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PERIMETRUL CRUCERU-URICANI, URICANI, VOROVESTI-RECEA, BATCA, HORPAZ, COM.MIROSLAVA, JUD.IASI IN SUPRAFATA TOTALA DE 62, 57HA
Valoarea estimata fara TVA: 2, 165, 465RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE DE 43309, 3 RON SE CONSTITUIE PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL STATULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SCRISOARE DE BONITATE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista contractelor de reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate, prestate in ultimii 3 ani, inclusiv cele in desfasurare(completare anexa 12F ).
- Suprafata minima cumulata a perimetrelor plantate in ultimii 3 ani: 100 ha; valoarea minima cumulata a contractelor: 2000000 lei fara TVA.-Referinte de la 1-2 beneficiari.-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului (formular 12H) .-Statul de personal. Nivel minim personal tehnic de specialitate: 2 ingineri silvici si/sau 2 cadre medii tehnice silvice cu contracte de munca pe durata nedeterminata.
-Declaratie pe propria raspundere ca personalul prezentat este disponibil la data incheierii contractului nefiind angajat in alta parte si nu va fi angajat in executarea altor contracte.
-Ofertele depuse de un ofertant care in ultimii doi ani, din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale vor fi considerate inacceptabile.-Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de muncasi protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
OPERATORII ECONOMICI TREBUIE SA FIE ATESTATI IN BAZA OM 88/2006 SAU OM 718/2010
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
12714
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2011 16:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2011 12:00
Locul: INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI VANATOARE SUCEAVA, STR. TEILOR F.N., JUD. SUCEAVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE PERSOANA IMPUTERNICITA A OPERATORILOR ECONOMICI SA PARTICIPE LA LICITATIE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUIDE 2165465 RON FARA TVA ESTE CEA ACTUALIZATA DE MINISTERUL MEDIULUI SI PADURILOR PRIN ADRESA 219440/30.06.2011. VALOAREA INITIALA A CONTRACTULUI FARA TVA NEACTUALIZATA ERA DE 2034528 RON.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, LOCALITATEA BUCURESTI ROMANIA, TEL+40213104641, EMAIL [email protected], Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40213104641, Email: [email protected], Fax: +4021310464
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SUCEAVA-SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, NR.62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720223, Romania, Tel. 0230216321, Email: [email protected], Fax: 0230524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
DEPUNEREA CONTESTATIILOR SE REALIZEAZA IN CEL MULT 10ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATAR A UNUI ACT PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI VANATOARE SUCEAVA
Adresa postala: STR. TEILOR F.N., Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720223, Romania, Tel. 0230520790, Email: [email protected], Fax: 0230530432
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2011 12:11