Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reconstructie ecologica si impadurirea terenurilor degradate ori improprii folos agricole, aflate in perimetrul de ameliorare Harsova, jud Constanta 185,58 ha


Anunt de participare numarul 101832/10.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala:  BD.TOMIS 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA LUNGU, Tel. 0241708413, Email:  [email protected], Fax:  0241708411, Adresa internet (URL):  www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reconstructie ecologica si impadurirea terenurilor degradate ori improprii folos agricole, aflate in perimetrul de ameliorare Harsova, jud Constanta 185, 58 ha
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Teritoriul administrativ CL Harsova, jud Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru reconstructia ecologica si impadurirea terenurilor degradate ori improprii folosintelor agricole, aflate in perimetrulde ameliorare Harsova, Judetul Constanta ? 185, 58 ha
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112350-3 - Lucrari de valorificare a terenurilor virane (Rev.2)
45112360-6-Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari pentru reconstructia ecologica si impadurirea terenurilor degradate ori improprii folosintelor agricole, aflate in perimetrulde ameliorare Harsova, Judetul Constanta ? 185, 58 ha
Valoarea estimata fara TVA: 3, 785, 332RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP in cuantum de 50.000 lei; GP se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 Trez. Mun. Constanta / instrument bancar, cf art. 86 alin. (1) din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul pentru mediu, din sumele virate de catre organele fiscale teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice, cu titlu de taxa pe poluare pentru autovehicule.co-finantare Consiliul Local Harsova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Decontarea lucrarilor se va face in limita fondurilor disponibile prevazute cu aceasta destinatie prin bugetul anual de venituri si cheltuieli al Fond mediu si al Adm. Fondului pentru Mediu.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate, declaratie neincadr. preved. art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, Cerificat de atestare privind indeplinirea obligatiilor de plata la Fondul de mediu, conform prevederilor Ordinului nr.594/09.06.2006 emis de Ministrul Mediului si Gospodaririi Apelor, certificatele de atestare fiscala in original, valabile la deschidere, pentru persoane juridice straine documente echivalente in tara in care ofertantul este rezident;
Certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte ca poate desfasura activitatile din obiectul achizitiei - fara mentiuni, cf Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere aofertelor si va fi prezentat in original sau copie legalizata
Certificat de inregistrare - in copie
Certificat de atestare emis de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale (M.A.P.D.R.), in bazaOrdinului M.A.P.D.R. nr. 88/2006, in original sau copie legaliz
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31 decembrie 2009, vizat si inregistrat de organele competente, Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele contracte delucrari incheiate in ultimii 5 ani
Experienta simil. va fi demonstrata cu copie contract, recomandare original de la beneficiar, iar in cazul asocierii la executia ca exp simil, se va prezenta dovada privind procentul executat de ofertant; nu se ia in considerare exp simil casubcontractant
Declaratie cu echipamentele, utilajele, instalatiile ce vor fi utilizate pentru indeplinirea obiectivelor
declaratie privind personalul, personal cheie, CV specialisti: responsabil lucrare si specialist inginer silvic, decl. exclusivitate;
ISO 9001 sau echivalent
ISO 14001 sau echivalent
Declaratie standarde protectie mediu si securitate munca
OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contract de executie lucrari similare, in obiectul achizitiei, incheiat in ultimii 5 ani, cu o valoare de minim 1.800.000lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, Bd Tomis nr. 51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documetatia de atribuire si proiectul tehnic sunt atasate prezentului anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6 Sect. 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4 021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian, nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. +4 0241.616.003, Fax:  +4 0241.616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul autoritatii contractante considerat nelegitim, cf art. 256^2 alin. 1 lit. b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala:  Bd. Tomis nr. 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Tel. +4 0241.708.413, Email:  [email protected], Fax:  +4 0241.488.411, Adresa internet (URL):  www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2010 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer