Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RECONSTRUCTIE GOSPODARII BUZATU ANGELA si NICOLAE, BUZATU DANIEL, BUZATU DUMITRU si MARIA


Anunt de participare (utilitati) numarul 11404/23.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DAVIDOIU, Tel.0253-212109, 0725531117, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170, In atentia: Ing. Maria Davidoiu, [email protected], 0725/531161, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RECONSTRUCTIE GOSPODARII BUZATU ANGELA si NICOLAE, BUZATU DANIEL, BUZATU DUMITRU si MARIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatea Rovinari, zona Vart, judetul Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VOR EXECUTA LOCUINTELE+ RACORDARE LA UTILITATI +IMPREJMUIRI GOSPODARII.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211100-0 - Lucrari de constructii de case (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
GOSPODARIA 1 Sc =57.2 mp, GOSPODARIA 2- Sc =101.18 mp, GOSPODARIA 3 - Sc =103.46
Valoarea estimata fara TVA: 527, 971.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GAR PARTICIPARE PTR OFERTA PARTIALA: LOT 1)=1000 LEI, LOT 2)=3700 LEI, LOT 3)=2000 LEI;OFERTA INTEGRALA LOT 1)+2)+3)=6700 lei; GAR DE BUNA EXECUTIE=10% DIN VAL CONTRACT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
MODALITATI LEGALE DE PLATA IN FUNCTIE DE DISPONIBILITATI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN CAZUL ASOC MAI MULTOR OFERTANTI, ASOC VA FI LEGALIZ CU DESEMNAREA UNUI LIDER DE ASOCIATIE, FARA OBLIG CA PRIN ACEASTA ASOC SA FORMEZE O NOUA PERS JURIDICA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PE PROPR RASPUNDERE SAU ALTE DOC ECHIVAL DIN CARE SA REZULTE CA OP EC NU SE AFLA IN SIT DE LA ART.180-181 DIN OUG 34/2006, CALITATE PARTICIPANT, CERTIFICAT CONSTATATOR SI CERTIFICAT DE INREGISTRARE, EMISE DE ORC, VALAB LA DATA LICITATIEI.PERS JUR/FIZ STRAINE VOR PREZ DOC EDIFICATOARE CARE SA DOVEDEASCA O FORMA DE INREG/ATESTARE ORI APART DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU SE SOLICITA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SUBCONTRACT, INF GEN, EXP SIM: IN ULTIMII 5 ANI CEL MULT 3 CONTR IDENTICE/SIMILARE DE CTII DE CLADIRI EXEC INTEGRAL (pt care exista cel putin recept la terminarea lucrarilor, admisa fara obiectiuni) CU PLAFON MINIM DE: 1)=38231 LEI, 2)=130166, 3)=69190 LEI - OF PARTIALE SAU OF INTEGR LOT 1)+2)+3)=237587 lei, RES UMANE+TEH, CERTIF SAU IN CURS DE CERTIF ISO 9001, PER DE GARAN DE BUNA EXEC=24 LUNI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
5155
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: FACTURA FISCALA DIRECT LA CASIERIA SNLO SA TG JIU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2007 12:00
Locul: SEDIUL SNLO SA TG JIU, str. Tudor Vladimirescu nr. 1-15, sala de licitatii,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STR NICOLAE TITULESCU NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA SA TG-JIU- DEPARTAMENTUL JURIDIC - COMPARTIMENTUL LEGISLATIE COMERCIALA
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, Localitatea: TG JIU, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0725/531014, Fax: 0253/222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2007 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer