Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RECONSTRUCTIE LEA 0,4 KV IN LOCALITATEA MICULA, ZONA PTA 4856 (OBIECT AL PT 4141/2008), JUD. SATU MARE


Anunt de participare (utilitati) numarul 72116/16.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel.0264-205435, Email: [email protected], Fax: 0264-205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SDEE SATU MARE
Adresa postala: str. Mircea cel Batran, nr.10/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440012, Romania, Punct(e) de contact: HEB STEFAN, Tel.0261-805830, In atentia: Comp. Urmarire Lucrari de Investitii si Reparatii, Email: [email protected], Fax: 0261-805702, Adresa internet (URL): www.electricasm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SDEE SATU MARE
Adresa postala: str. Mircea cel Batran, nr.10/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440012, Romania, Punct(e) de contact: HEB STEFAN, Tel.0261-805830, In atentia: Comp. Urmarire Lucrari de Investitii si Reparatii, Email: [email protected], Fax: 0261-805702, Adresa internet (URL): www.electricasm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SDEE SATU MARE
Adresa postala: str. Mircea cel Batran, nr.10/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440012, Romania, Punct(e) de contact: HEB STEFAN, Tel.0261-805830, In atentia: Comp. Urmarire Lucrari de Investitii si Reparatii, Email: [email protected], Fax: 0261-805702, Adresa internet (URL): www.electricasm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RECONSTRUCTIE LEA 0, 4 KV IN LOCALITATEA MICULA, ZONA PTA 4856 (OBIECT AL PT 4141/2008), JUD. SATU MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: JUD. SATU MARE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sunt necesare urmatoarele lucrari electrice : Pe strada Salcamilor:
-LES 0, 4 kV cu cablu subteran de joasa tensiune tip ACYAbY 3x150+70 mmp de la cutia de distributie a PTA 4856 pana la stalpul din punctul C si racordarea LEA 0, 4 kV str.Salcamilor la noul cablu prin intermediul unei cutii de trecere din LEA in LES.
-Inlocuirea stalpilor de lemn si a conductoarelor funie Al existente pe tronsonul D-E, pe o lungime de 632 m, cu stalpi de betoni si conductoare izolate torsadate TYIR 50+3x50+25 mmp,
-Montare cutie de sectionare cu una directie pe stalpul de beton din punctul C1, cu Inf=35 A.
-Reconstructia a 18 buc. bransamente aeriene monofazate cu conductor coaxial ACYCY 16/16 mmp siBMPM astfel:
-se vor monta 8 buc blocuri de masura si protectie monofazate noi,
-la 10 consumatori casnici vor fi mantate conductoare noi si vor fi refolosite BMPM-urile existente.
Pe strada Morii:
- Inlocuirea stalpilor de lemn si a conductoarelor funie Al existente pe tronsonul G-H, pe o lungime de 456 m, cu stalpi de betoni si conductoare izolate torsadate TYIR 50+3x50+25 mmp,
- Montare cutie de sectionare cu una directie pe stalpul de beton din punctul F, cu Inf=50 A.
- Reconstructia a 35 buc. bransamente aeriene monofazate cu conductor coaxial ACYCY 16/16 mmp siBMPM astfel:
- se vor monta 33 buc blocuri de masura si protectie monofazate noi,
- la 2 consumatori casnici vor fi mantate conductoare noi si vor fi refolosite BMPM-urile existente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NU ESTE CAZUL
Valoarea estimata fara TVA: 183, 643RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 1800 lei RON (900 lei RON pentru IMM). Garantie de buna executie de 10 % din valoarea contractului(respectiv 5 % pentru IMM).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori economici numai daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in copie legalizata.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in copie nelegalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata)Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Bilantul contabil la 30.06.2008Balanta lunii ianuarie 2008Declaratii bancare privind bonitatea.Declaratie privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lucrarile se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.b)Experienta similara, insotite de PV receptie, contract, recomandare.Experienta similara se va referi la lucrari in retele de MT si JT si montari de posturi de transformare MT/JTc)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani in original; Se ataseaza CV-uri.d)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari in original;e)declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora in original;f) Informatii privind asocierea Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie este cel care va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala.g) declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii in original;h)Atestate emis de ANRE sau echivalent, emis de organismul de reglementare in domeniul energiei din tara de rezidenta valabil 6 luni ulterior datei licitatiei atat pentru contractorul general cat si pentru toti subcontractantii in copie nelegalizatai)Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea protectiei mediului- in originalj)Standarde de asigurare a calitatii : Se vor prezenta, in copie nelegalizata certificate care atesta implementarea sistemului de calitate SR EN ISO 9001/2001;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria SDEE Satu Mare, ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2009 12:00
Locul: SDEE SATU MARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleus nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord SA
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Tel.0264-205435, Email: [email protected], Fax: 0264-205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2009 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer