Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - reconstructie pod rutier peste paraul Varbilau , in satul Livadea


Anunt de participare numarul 29938/28.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VARBILAU (PRIMARIA COMUNEI VARBILAU)
Adresa postala: Comuna Varbilau, judetul Prahova, Localitatea: Varbilau, Cod postal: 106750, Romania, Punct(e) de contact: ION IONITA, Tel.0244244091, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244244091, Adresa internet (URL): comuna Varbilau, judetul Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reconstructie pod rutier peste paraul Varbilau , in satul Livadea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Varbilau, satul Livadea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Podul se va proiecta cu o banda de circulatie si va avea suprastructura mixta metal si betonpeste care se va asterne o imbracaminte bituminoasa usoara in doua straturi, unul de legatura si unul de uzura
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Pod rutier (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Proiectului Tehnic, Caietului de sarcini, listelor de cantitati, pieselor scrise si documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare este de65000 lei RONsub forma de scrisoare de garantie bancaraGarantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fata TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si OG.7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- CUI
- Certificat de inregistrare ORC
- Declaratie privind eligibilitatea Formular 12 A
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul local valabile la data depunerii ofertei
-Bilantul contabil la data de 31 XII 2006
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de pana la 3 ori valoarea contractului
- Lichiditate generala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii, echipamente- Formular 12 H din OUG.34/2006
- Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere- Formular 12I din OUG.34/2006( se va prezenta atestatul si legitimatiavizate la zi personalului responsabil tehnic, atestat in domeniul lucrarii)
- Certificat ISO 9001
- Certificat emis de Asociatia Profesionala de drumuri si poduri Romania
- Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 3 ani- Formular 12F din OUG.34/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face in contul RO78TREZ52621180250XXXXX deschis la Trezoreria Slanic sau la casieria Primariei Varbilau, in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2007 10:00
Locul: la sediul Primariei Varbilau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autoritatilor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Finantarea investitiei este asigurata de Ordonanta Guvernului nr.7/2006 privind instituirea programului de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Emil Zolla, nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primari comunei Varbilau- Secretar
Adresa postala: Varbilau, Localitatea: Varbilau, Cod postal: 106750, Romania, Tel.0244244202, Email: [email protected], Fax: 0244244202
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2007 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer