Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RECONSTRUCTIE PTM 2831 "MOARA MICA" DIN ORASUL TASNAD,JUD.SATU MARE (Obiect PT nr.4329/2009)


Anunt de participare (utilitati) numarul 131062/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala:  str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400380, Romania, Punct(e) de contact:  ADA PINTICAN, Tel. 0264-205435, Email:  [email protected], Fax:  0264-205429, Adresa internet (URL):  www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD SA SDEE SATU MARE
Adresa postala:  mun.Satu Mare str.Mircea cel Batran nr.10/A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440012, Romania, Punct(e) de contact:  Serv.Contr.Urm.Lucr.de Investitii, Tel. 0261805830, In atentia:  ing.Stefan Heb, Email:  [email protected], Fax:  0261805827
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD SA SDEE SATU MARE
Adresa postala:  mun.Satu Mare str.Mircea cel Batran nr.10/A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440012, Romania, Punct(e) de contact:  Serv.Contr.Urm.Lucr.de Investitii, Tel. 0261805830, In atentia:  ing.Stefan Heb, Email:  [email protected], Fax:  0261805827
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD SA SDEE SATU MARE
Adresa postala:  mun.Satu Mare str.Mircea cel Batran nr.10/A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440012, Romania, Punct(e) de contact:  Serv.Contr.Urm.Lucr.de Investitii, Tel. 0261805830, In atentia:  ing.Stefan Heb, Email:  [email protected], Fax:  0261805827
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RECONSTRUCTIE PTM 2831 "MOARA MICA" DIN ORASUL TASNAD, JUD.SATU MARE (Obiect PT nr.4329/2009)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: orasul Tasnad, jud.Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform proiectului tehnico-economic si al caietului de sarcini anexateContractul are ca obiect punerea in opera, de catre ofertant, a proiectului, in conformitate cu caietul de sarcini intocmit de autoritatea contractanta, respectiv realizarea lucrarilor de constructii-montaj, procurarea de utilaje tehnologice, dotari specifice si echipamente, verificare, testare si punere in functiune a instalatiilor. Materialele principale puse in opera vor respecta cerintele din Specificatiile Tehnice ale S.C. Electrica. Ofertantul poate obtine aceste specificatii tehnice din documentele anexate prezentei.Succint lucrarea susmentionata reprezinta: -LES 20 KV cu cablu 3xA2XS2Y 1x150mmp L=35ml
-PTAB 20/04KV 250KVA (amplificabil la 400KVA)
-3 iesiri 04KV cu LES ACYABY3x150+70mmp (L=17+72+95ml)
-montare de cutie de jonctiune, cutie de aprindere trifazata
-LES ACYABY 3x240+120mmp pt.alimentarea din PTAB al SC Ceresson SRL
-demontare PTM 2831 din incinta morii
-inlocuire cond aeriene 20 KV cu 3xAl-Ol 50/8mmp L=52ml
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform PT+CS anexat
Valoarea estimata fara TVA: 211, 602RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 2000 RON.Garantie de buna executie 24 luni, 10%din valoarea contractului (pt IMM 5%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii, plata in termen de 120 zile de la inregistrarea facturii confirmate la autoritatea contractanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul depunerii ofertei comune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta toate documentele solicitate in fisa de date a achizitiei anexata astfel: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului /Autorizatie de functionare / altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta toate documentele solicitate in fisa de date a achizitiei anexata astfel: Cerinte obligatorii: Fisa de informatii generaleBilantul contabil la 31.12.2010 si Balanta contabila la 31 august 2011 , vizata si inregistrata de organele competente.Declaratie bancara privind bonitateaCifra medie anuala de afaceri (pentru ultimii 3 ani - 2008, 2009, 2010)Informatii privind situatia financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta toate documentele solicitate in fisa de date a achizitiei anexata astfel: Atestat pentru executare de linii electrice cu tensiuni intre 0, 4-20 kV, posturi de transformare, bransamente si instalatii electrice interioare la tensiunea de 0, 4 kV, emis de autoritatea de reglementare, A.N.R.E.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Recomandari, Personalul propus pentru executia investitiei , Asigurarea tehnica propusa pentru executia investitiei, Informatii privindsubcontractantii, Informatii privind implementarea Standardului de asigurare a calitatii ISO 9001/2008, Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in sistemul SEAP pt.a putea licita electronic.Numarul de runde ale licitatiei electronice 1 runda, durata rundei 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2011 12:00
Locul: : Sediul SDEE Satu Mare, mun.Satu Mare, str.Mircea cel Batran nr.10/A jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleus nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0100873, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021310642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al SDEE Satu Mare
Adresa postala:  mun.Satu Mare str.Mircea cel Batran nr.10/A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440012, Romania, Tel. 0261805830, Fax:  0261805827
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer