Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reconstruire pod din beton armat, intre localitatile Manastirea Casin si Parvulesti in comuna Manastirea Casin, judetul Bacau


Anunt de participare numarul 109131/09.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MANASTIREA CASIN (CONSILIUL LOCAL MANASTIREA CASIN)
Adresa postala:  Strada Principala, nr.1027, Localitatea:  Manastirea Casin, Cod postal:  607310, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriel Apreotesei, Tel. 0234/331824, Email:  [email protected], Fax:  0234/331624, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reconstruire pod din beton armat, intre localitatile Manastirea Casin si Parvulesti in comuna Manastirea Casin, judetul Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Manastirea Casin, sat Manastirea Casin
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de construire a suprastructurii podului ce face legatura dintre localitatile Manastirea Casin si Parvulesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul 1 ? Reconstruire pod beton armat peste raul Casin.
Din acest obiect se scot lucrarile referitoare la infrastructuri.Obiectul 2 ? Demolare pod existentSe va executa in totalitate
Obiectul 3 ? Lucrari de deviere retele electrice existente.
Aceste lucrari sunt lucrari conexe si se vor executa din fonduri proprii.
Obiectul 4 ? Lucrari de amenajari pentru protectia mediului.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 457, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 14.000 lei.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: Instrument de garantare emis in conditiile legiiVirament bancarOrdin de plata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata;
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Bilanturi contabile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. IG-Fisa de informatii generale cudeclararea cifrei medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) a contractantului sa fie de cel putin2.000.000 lei. Cursul de schimb la care se determina echivalenta leu/euro este cursul valutar valabil in ultima zi lucratoare a perioadei fiscale de raportare, comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) insotite de anexele explicative, vizate si inregistrate de organe competente, si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Rezultatele financiare conform bilanturilor contabile auditate trebuie sa fie pozitive.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. 12D- Declaratie privind lista principalelor lucrariin ultimii 5 ani, cu anexaOfertantul trebuie sa prezinte cel mult 3 contracte similare finalizate, cu o valoare cumulata de cel putin350.000 lei(fara T.V.A.) si 3 recomandari din partea altor beneficiari.Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii, la producator.Formularului 12H -Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, cu anexa- Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului de catre o alta persoana juridica prin inchirierea de utilaje, masini, alte echipamente pentru executia lucrarilor pe baza de contracte de inchiriere care vor fi incluse in oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
52%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
48%
Descriere: PT=(timp minim ofertat/timp oferta curenta)x48
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2010 11:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte o imputernicire semnata de persoana autorizata sa angajeze ofertantul in procedura de achizitie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021310641, Email:  [email protected], Fax:  021310642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Strada Cuza Voda, nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234514275, Email:  [email protected], Fax:  0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare al cailor de atac este de 5 zile conform art.256^2 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Manastirea Casin
Adresa postala:  Sat Manastirea Casin, nr.1027, Localitatea:  Manastirea Casin, Cod postal:  607310, Romania, Tel. 0234331824, Email:  [email protected], Fax:  0234331624, Adresa internet (URL):  www.manastireacasin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2010 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer