Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Redarea in circuitul economic a unei suprafete de 40ha de pe halda exterioara Jigai din Cariera Oltet judetul Valcea ? E.C. Alunu


Anunt de participare (utilitati) numarul 123310/09.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  COD 210132, Romania, Punct(e) de contact:  GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia:  responsabilului de procedura - ing. Ghioc Stefan Mihai, tel. 0720 666107; email: [email protected], Email:  [email protected], Fax:  0253-222015, 216064, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate nationala in subordinea MECMA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Redarea in circuitul economic a unei suprafete de 40ha de pe halda exterioara Jigai din Cariera Oltet judetul Valcea ? E.C. Alunu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: in perimetru minier de exploatare al Carierei Oltet, pe raza localitatilor Sinesti si Alunu, jud. Valcea
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In vederea redarii in circuitul productiv a suprafetei libere de sarcini tehnologice se vor executa lucrari: de desecare a baltilor; de modelare-nivelare; de terasare; de gospodarire a apelor; canale de coasta; debusee; creionaje; drenuri de suprafata pe suprafete alunecate; drumuri de acces si exploatare; de ameliorare a solurilor antropice si combatere a eroziunii solurilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112360-6 - Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se vor executa lucrarile prevazute prin caietul de sarcini, in cantitatile si articolele redate prin cele 10(zece) antemasuratori (liste de cantitati) anexate la acesta.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 495, 090RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar.participare=29.000lei, gar.de buna exec.=10% din val. contractului fara TVA; pentru IMM-uri se aplica Legea 346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii; plata prin modalitatile legale in functie de disponibilitati in termen de 90zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prez.declaratii pe propria rasp.sau alte doc.echival.din care sa rezulte ca op.ec.ofertant nu se afla in nici una din sit.prev.la art.180-181 din OUG 34/2006.
Pers.juridice romane vor prez.Certif.constatator si Certif.de inreg., emise de Of. Registrului Comertului de pe langa Cam.de Comert si Ind.Nationala sau Teritoriala.
Pers.juridice/fizice straine vor prez.doc.edif.care sa dovedeasca o forma de inreg./atestare ori apart.din punct de vedere prof., in conf.cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Doc. vor fi prez.in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Autorizatii de functionare in domeniul lucrarilor care urmeaza a se executa. Atestari in conformitate cu Ordinul nr. 182/2009 al Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale sau Ordinul nr. 718/2010 al Ministerului Mediului si Padurilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale;
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani = 2.800.000lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: declaratia privind lista cu lucrarile similare executate in ultimii 5 ani. Nivelul experientei similare = 1.400.000lei RON, trebuie sa fie demonstrata prin prezentarea informatiilor referitoare de la cel mult 3 (trei) contracte incheiate si finalizate in ultimii 5 ani, care au avut ca obiect executia unorlucrarisimilare (conformcoduluiCPVsolicitat).
Resurse tehnice: declaratie si liste privind utilajele, echipamenteletehnice, mijloacele de transport, laborator, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a lucrarilor ce sunt prezentate in caietul de sarcini.
Resurse umane ? se va prezenta o declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si informatii referitoare la personalul/organismul tehnic despecialitate decare dispune(strict necesar pentru indeplinirea contractului) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.
Recomandari in original din partea altor beneficiari/clienti.
Se vor prezenta certificari ISO 9001? standard de certificare in domeniul calitatii; ISO 14001 ? standard de certificare a managementului de mediu; OHSAS 18001 ? standard international in domeniul sigurantei si sanatatii la locul de muncasau echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene pentru categoria de lucrari care sunt ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP. Licitatia electronica se desfasoara in 1(una)runda cu durata de 1(una)zi si pas de licitare de 1% din valoarea estimata
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
L-21735
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2011 11:00
Locul: sediul SNL Oltenia SA Tg Jiu, sala de licitatii de la etajul 3 din cadrul Departamentului Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor econ. ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie al Societatii Nationale a LignituluiI Oltenia SA Targu-Jiu
Adresa postala:  str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, Localitatea:  Targu-Jiu, Cod postal:  210132, Romania, Tel. 03741177; 03741117, Fax:  0253222015, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2011 07:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer