Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REDIMENSIONARE POD PE DJ142 E LA KM 16+250 PESTE RAUL TARNAVA MARE LA HOGHILAG , JUD. SIBIU


Anunt de participare numarul 62570/30.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: IOAN BADILA, Tel.0269-217733-127 sau 130, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0269-218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REDIMENSIONARE POD PE DJ142 E LA KM 16+250 PESTE RAUL TARNAVA MARE LA HOGHILAG , JUD. SIBIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pod pe DJ 142E la km 16+250 peste raul Tarnava Mare, la Hoghilag
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REDIMENSIONARE POD PE DJ142 E LA KM 16+250 PESTE RAUL TARNAVA MARE LA HOGHILAG , JUD. SIBIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262423-2 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Redimensionare lucrari de constructie poduri - Pod pe DJ 142E la km 16+250 peste raul Tarnava Mare, la Hoghilag - in conformitate cu documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 839, 391.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 50000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati, contractanti, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contract multianual cu derulare in functie de fondurile anuale alocate Pentru anul 2008 s-a alocat suma de 5758880 pod comuna hoghilag, prin HCJ Sibiu nr.111/2008
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.-Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in copie legalizata in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse pentru participare la procedura de achizitie publica.-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2007, rezultatul exercitiului financiar , cf. bilantului contabil 2007 , trebuie sa fie pozitiv.- fisa de informatii generale ( se va complecta formularul nr.4 din sectiunea Formulare);
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului sa fie de cel putin 15.000.000 lei
-calculul indicatorilor de bonitate financiara(formular 5), care vor trebui sa fie la 31.12.2007: -pentru solvabilitate patrimoniala mai mare sau egal cu 30%-pentru lichiditate generala mai mare sau egala cu 130%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateLista principalelor prestatii si beneficiari in ultimii 5 ani conform Formular 6 din Sectiunea Formulare-formular 7 experienta similara (min.3)-Informatii despre personalul de specialitate: conform Formular 10 din Sectiunea Formulare-Se solicita dupa caz, completarea formularului 11 cu subcontractantii si specializarea acestora.-Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice conf.Formular 9, dovada detinerii a minim doua macarale din care cel putin una sa ridice peste 50 tone cu certificate de atestare tehnica-Certificat de conformitate ISO 9001 sau echivalente , certificat SR EN ISO 14001/2005 si 18001/2004 sau similar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata sau numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2008 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante-Consiliul Judetean Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, imputerniciti si/sau reprezentanti ai ofertantilor, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu legislatia in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean sibiu - Compartiment juridic
Adresa postala: str. g-ral Magheru 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel.0269/217733, Email: [email protected], Fax: 0269/218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2008 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer