Licitatie Publica - Redresoare si Invertoare
Anunt de participare (utilitati) numarul 103350/02.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3192433, In atentia: Doinita Fieraru, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Redresoare si Invertoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul depozitelor sucursalelor regionale de cai ferate Bucuresti, Craiova, Timisoara, Cluj, Brasov si Iasi.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
produsele se livreaza conform graficului de livrare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31153000-3 - Redresoare (Rev.2)
31155000-7-Invertoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-redresoare- 10 bucati
-invertoare-7 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 398, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare 3500 lei-garantia de buna executie5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare - buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (Formular A ? in original) ;
-Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34 / 2006 (Formular B ? in original);
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular B6 ? in original);
-Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului, in copie;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale (Formular G ? in original);
-Bilanturi contabile 2007, 2008, 2009, in copie;
-Angajament de sustinere a situatia economica si financiara, in original (daca este cazul), in original;
- ofertantul va demonstra cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de in valoare de 500000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista furnizari de produse in ultimii 3 ani, in original (Formular E ? in original);
-Contractul/contracte ca experienta similara( in copie ) si recomandarile ( in original );
-Autorizatia de furnizor feroviar eliberata de AFER si Omologarea AFER sau Agrementul Tehnic AFER si Omologarea AFER (sau ehivalentele), in copie;
-Autorizarea de comercializare de la producator (unde e cazul) in original sau copie legalizata;
-Certificat ISO 9001:200/2008
-Asocierea in vederea depunerii unei oferte comune(daca este cazul), in original;
-Angajament de sustinere a capacitatea tehnica si/sau profesionala (daca este cazul), in original.
-Declaratia privind obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a finalizat un contract de furnizare de produse licitate sau mai multe contracte, din care sa rezulte ca a livrat produse similare si a carui/caror valoare insumata este egala sau mai mare decat 120.000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-numarul de runde - 2.durata unei runde - 1 zi.Durata intervalului dintre runde - 1 zi.Daca la prima runda nu se introduc preturi noi, licitatia se va finaliza.In SEAP se introduc valorile fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/1404/01.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2010 11:00
Locul: bulevardul Dinicu Golescu nr.38, sector 1 Bucuresti, acces poarta A , etaj 7 camera 50
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor in baya imputernicirii in original + copia BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
ofertantii vor depune oferta pentru ambele feluri de produse, nu se oferteaza pe loturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021/3195180, Fax: 021/3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF, ,CFR"- SA , Directia Asisitenta Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021/3151117, Fax: 021/3151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2010 16:02