Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reevaluarea activelor fixe corporale de natura constructiilor si terenurilor aflate in patrimoniul Bancii Nationale a Romaniei


Anunt de participare numarul 107028/31.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Punct(e) de contact:  Dumitrescu Lucia, Tel. 0311.32.32.10, Email:  [email protected], Fax:  0213.11.01.62, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0311 323230, In atentia:  Olga Voinea, Email:  [email protected], Fax:  021 315 8294
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0311 323230, In atentia:  Olga Voinea, Email:  [email protected], Fax:  021 315 8294
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, In atentia:  REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica Monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reevaluarea activelor fixe corporale de natura constructiilor si terenurilor aflate in patrimoniul Bancii Nationale a Romaniei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediile sucursalelor BNR
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul raportului de evaluare solicitat il constituie determinarea valorii juste a terenurilor si cladirilor aflate in patrimoniul BNR - pentru a fi inregistrate in situatiile financiare ale anului 2010.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini si anexei 1 a Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 280, 645RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? 5.600 lei;Garantie de buna executie ? 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formularul A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul B
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (pentru persoane juridice straine ? documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta profesionala)
- Certificat de membru asociat ANEVAR pentru societatea comerciala ofertata (in original sau copie legalizata)
- Certificat de atestare emis de Ministerul Culturii pentru expertii autorizati in evaluarea bunurilor apartinind patrimoniului cultural national (monumente istorice)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri - Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie cel putin egala cu 550.000 lei. Se va completa Formularul C.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale prestatii in ultimii 3 ani - Lista principalelor prestatii in anii 2007, 2008, 2009, cu obiect servicii de evaluare in domeniile pentru care se depune oferta (evaluare terenuri si cladiri). Se va completa Formularul D.
Lista de experienta similara - Ofertantul trebuie sa prezinte contracte de prestari servicii de evaluare similare celor solicitate de prezenta procedura. Se vor prezenta cel putin 3 contracte similare ca valoare, finalizate (cel putin 200.000 lei fara TVA) ? intr-un tabel continind beneficiarii, valorile si termenele de executie. Nu prezinta relevanta contractele in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii - Ofertantul trebuie sa asigure si sa demonstreze implicarea unui numar suficient de evaluatori atestati ANEVAR (membri titulari si membri acreditati experti evaluatori) si experti atestati de Ministerul Culturii; Evaluatorii inclusi in proiect vor face dovada unei experiente de minimum 2 ani in domeniul evaluarilor imobiliare, respectiv al evaluarilor cladirilor monumente istorice. Pentru demonstrarea incadrarii in termenul de executie, ofertantul va include in oferta tehnica graficul de executie, detaliat pe fiecare sucursala si unitate, cu mentionarea persoanei care va efectua evaluarea respectiva.
Alte autorizari specifice domeniilor de activitate - Asigurarea riscului profesional ? se va prezenta o copie stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul, dupa polita de asigurare colectiva de raspundere profesionala pentru ofertant.Informatii privind subcontractantii - Intrucit proiectul presupune deplasare in teritoriu pentruevaluarea obiectivelor (28 de locatii), ofertantul va arata ca dispune de retea teritoriala proprie sau va specifica daca apeleaza la subcontractanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.11.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2010 12:00
Locul: Bucuresti, Str. Lipscani, nr 16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un repre.imputernicit din partea fiecarui ofertant poate asista la deschiderea ofertelor.Pers.fara imputernicire scrisa si semnata de pers.competente si BI/CI nu participa la sed. de deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Termen de livrare raport de evaluare final ? 10 decembrie 2010.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Spaliul Independentei, 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2010 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer