Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reevaluarea bunurilor din domeniul public al statului, concesionate catre Hidroelectrica SA in baza Contractului nr. 171/2004


Anunt de participare (utilitati) numarul 144192/06.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Dulau, Tel. +40 213074601, Email: [email protected], Fax: +40 213032545, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reevaluarea bunurilor din domeniul public al statului, concesionate catre Hidroelectrica SA in baza Contractului nr. 171/2004
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Hidroelectrica si Sucursalele de hidrocentrale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reevaluarea bunurilor din domeniul public al statului, concesionate catre SC Hidroelectrica SA in baza Contractului nr. 171/2004. Reevaluarea activelor fixe corporale din proprietatea publica a Statului Roman concesionate Hidroelectrica SA, se va efectua cu scopul determinarii valorii juste a acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reevaluarea bunurilor din domeniul public al statului, concesionate catre SC Hidroelectrica SA in baza Contractului nr. 171/2004, conform Caietului de sarcini nr. 51192/26.04.2013.Reevaluarea bunurilor la cele 13 Sucursale de hidrocentrale.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 093, 675RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 4.873 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, se va prezenta in original.Se va utiliza drept model Formularul nr.17 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.b)OP in favoarea autoritatii contractante, vizat de banca;c)Sunt acceptate si alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006, art.86, cu modificarile si completarile in vigoare(instrumente de garantare emise de o banca ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus, prezentate in ORIGINAL).Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de participare se va executa conform art.86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004)garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.Data la care se va face echivalenta leu/valuta pentru situatia in care se va depune si in valuta este cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti contractante.Garantia de buna executie se poate constitui prin: a)scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autoritatii contractante. Se va completa in conformitate cu Formularul nr.21 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract.Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de buna executie se va executa conform art.86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180si art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile in vigoare.a)prezentare Formular nr.2 din Sectiunea FORMULARE, DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (original);b)se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, trebuie sa fie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prin prezentarea formularului tip, eliberat, de Agentia Nationalade Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competenta din Romania sau documentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit(original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).c)se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale, trebuie sa fie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prin prezentarea de documente emise de autoritatea administrativa locala(original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).In cazul in care este inregistrat cu datorii privind plata taxelor si impozitelor operatorul economic va fi exclus din procedura.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G.nr.34/2006: Se va completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G.nr.34/2006(formularul nr.3 Sectiunea FORMULARE, in original).Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat, subcontractant sau tert sustinator.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatiile prevazute de dispozitiile art.69^1 din O.U.G.nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu/sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: Administrator Judiciar Euro-Insol SPRL prin practician coordonator Av.dr.Remus Adrian BORZA;Dumitru-Remus-VULPESCU, Administrator special;Mihail STANCULESCU Director General;Radu SILAGHI, Manager Departament Managementul Utilitatilor;Georgeta IOSIF, Manager Departament Financiar;Dragos ZACHIA ZLATEA, Director DirectiaProducere Energie Electrica;Gheorghe GORAN, Manager Depart.Achizitii si Logistica;Laurean CETATEAN, Sef Serv.Contracte;Anca PROTEASA, ?ef Serviciul Administrarea Patrimoniului;Sorin BOGATONIU, Sef Birou Achizitii;Cristina MINDRU, Serviciul Administrarea Patrimoniului;Mihaela DULAU, Economist Serv.Contracte;Emanuela TARNOVEANU, Juridic;Sandel URSU, Birou Achizi?ii; Alexandru ANGHEL, Serviciul Contracte; Daniel TUDOR, Serviciul Administrarea Patrimoniului.3)Declaratia privind calitatea de participant la procedura: Se va completa Formularul nr.4 din Sectiunea FORMULARE in original.4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se va completa Formularul nr.5 din Sectiunea FORMULARE in original. A)Persoane juridice/fizice romane: se va prezenta: a)Certificat constatator, emis de ONRC(copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul).Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.b)Documente care dovedesc calitatea de membru CORPORATIV al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor Autorizati din Romania(A.N.E.V.A.R.)pentru societatea comerciala ofertanta(copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)in conf. cu OG nr.24/2011, art. 20.B)Persoane juridice/fizice straine: a)Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.b)Documente care dovedesc calitatea de membru CORPORATIV al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor Autorizati din Romania(A.N.E.V.A.R.)pentru societatea comerciala ofertanta(copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)in conf. cu OG nr.24/2011, art. 20.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara:
a)Informatii privind situatia financiara: -Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani, in lei si in euro.-Cerinta minima de calificare-realizarea unei cifre medii globala de afaceri, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 2.000.000 lei.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr.6 din Sectiunea FORMULARE, in original;Nota 1 - Pentru Conversia cifrei globale de afaceri din Lei in Euro, pentru candidatii romani, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: pentru anul 2012:1 euro=4, 4560 lei;pentru anul 2011:1 euro=4, 2379 lei;pentru anul 2010:1 euro=4, 2099 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004)cifra de afaceri este in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica:
a)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare, efectuate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 3 ani, raportat la data limita de depunere a ofertelor, a unui sau mai multor contracte similare, avand o valoare insumata de cel putin 1.000.000 lei.Pentru fiecare contract inclus in Formularul nr.7A-Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, Ofertantul va completa Anexa la Formularul nr.7A?Experienta similara.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul nr.7A din sectiunea FORMULARE, in original.Nota 1-Pentru calculul echivalentei in cazul contractelor in valuta prezentate de ofertanti, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte, respectiv: pentru anul 2012:1 euro= 4, 4560 lei;pentru anul 2011:1 euro=4, 2379 lei;pentru anul 2010:1 euro=4, 2099 lei.Pentru anul 2013 se va avea in vedere cursul mediu lunar leu/valuta comunicat de BNR pentru luna in care s-a incheiat contractul.
b)Recomandari/certificate/documente din partea altor beneficiari/clienti.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea serviciilor din Formularul nr.7A, care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale.Recomandarile/certificatele/documentele trebuie sa fie semnate, inregistrate si completate in conformitate cu Formularul 7B din sectiunea FORMULARE.Se vor prezenta originale sau copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul 7B sectiunea FORMULARE
c)Declaratie privind mijloacele de transport, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si specializate de care dispune operatorul economic si se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Se va prezenta Formularul nr.8+Anexa din sectiunea FORMULARE, in original;
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr.8+Anexa din sectiunea FORMULARE, in original;
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va prezenta Formularul nr.9A din sectiunea FORMULARE, in original;Ofertantii vor trebui sa prezinte pentru indeplinirea contractului o echipa corespunzatoare de specialisti formata din: un numar de minim 7 evaluatori titulari/acreditati de Asociatia Nationala a Evaluatorilor Autorizati din Romania(A.N.E.V.A.R)si un numar de minim 6 specialisti in domeniul energetic cu o experienta minima in domeniu, de 3 ani.Se va prezenta Lista personalului propus de Ofertant pentru indeplinirea contractului, Formularul nr.9B din sectiunea FORMULARE, in original, conform cerintelor mentionate anterior, insotita de CV-urile tuturor persoanelor propuse pentru indeplinirea contractului, documente doveditoare privind experienta solicitata pentru specialistii in domeniul energetic si legitimatia ANEVAR pentru evaluatorii titulari/acreditati conform OG nr. 24/2011, art. 20.Documentele prezentate in copie trebuie sa fie semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul.Aceste documente/ certificate trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertelor.In cazul in care specialistii/evaluatorii prezentati mai sus nu sunt angajati ai ofertantului, se vor prezenta contracte de colaborare sau acordul scris al specialistilor privind disponibilitatea de a participa la acest proiect.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Lista personalului propus de Ofertant pentru indeplinirea contractului, Formularul nr.9B din sectiunea FORMULARE, in original, conform cerintelor mentionate anterior, insotita de CV-urile tuturor persoanelor propuse pentru indeplinirea contractului, documente doveditoare privind experienta solicitata pentru specialistii in domeniul energetic si legitimatia ANEVAR pentru evaluatorii titulari/acreditati conform OG nr. 24/2011, art. 20.Documentele prezentate in copie trebuie sa fie semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul.In cazul in care specialistii/evaluatorii prezentati mai sus nu sunt angajati ai ofertantului, se vor prezenta contracte de colaborare sau acordul scris al specialistilor privind disponibilitatea de a participa la acest proiect.
Informatii privind subcontractantii: Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract.
Modalitatea de indeplinire
Lista se va intocmi conform Fomularului nr. 10 din Sectiunea FORMULARE.La semnarea contractului se vorprezenta obligatoriu si acordurile de subcontractare, conformAnexei la formularul nr.10 din sectiunea FORMULARE care vor deveni anexa la contract.
SREN ISO 9001/2008 sau echivalent.Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001/2008. Documentele trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001/2008, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul), sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2013 11:00
Locul: Sediul SC HIDROELECTRICA SA, Bucuresti, str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A)Retragerea/modif.of.: a.Orice of.are dreptul de a-si modif.sau retrage of.numai inainte de data limita pt.depunerea of.si numai printr-o solicit.scrisa.b.In cazul in care of.doreste sa opereze modif.in of.deja depusa, acesta are oblig.de a asig.primirea si inreg.modif.respective de catre AC pana la data limita pt.depunerea of.Pt.a fi considerate parte a of.modif.treb.prez.conf.cu prev.de la VI.3)pct.a)si b), cu amendamentul ca pe plicul exterior se va marca inscriptia?MODIFICARI?.c.Of.nu are dreptul de a-si retrage sau modif.of.dupa expirarea datei limita pentru dep.of., sub sanctiunea excluderii de la proced.pt.atrib.contr.de achiz.si a pierderii garantiei pt.particip.d.Se considera of.intarziata of.depusa/transmisa la alta adresa decat cea indicata in anuntul de particip.si doc.de atrib.ori care este primita de AC dupa expirarea datei limita pentru depunere.B)Deschiderea of.: Data, ora si locul deschiderii of.conf.anunt de particip.La sedinta de deschidere au dreptul sa participe membrii comisiei de eval.si reprez.imputerniciti ai of.Of.nu se deschid inainte de verif.imputernicirii reprez.op.ec.participanti la sedinta de deschid.si a garantiei de particip.C)CONDITII FINANCIARE IMPUSE DE CONTR.: Plata facturilor se va face cu OP, in lei, in 30 zile de la emiterea fact.Se va face numai dupa predarea tuturor rapoartelor de eval.si receptia fara obiec?iuni din partea AC.D)Obiectiuni privind proiectul de contr: Of.este obligat sa prez.eventualele obiectiuni la propunerea de contr., AC rezervandu-si dreptul de a respinge of.ca neconforma, conf.art.36, alin.2 din HGR 925/2006, daca obiectiunile la clauzele contr.sunt inacceptabile fiind dezavantajoase iar of.desi a fost informat cu priv.la respectiva situatie, nu accepta renuntarea la clauzele respective.Nu se vor negocia clauze contr.in priv.carora nu s-au facut obiectiuni prin of.depusa.E)MENTIUNI PRIVIND INDEPLINIREA CERINTELOR DE CALIFIC: Conf.art.11, alin.4 din HG 925/2006, pt.indeplinirea criteriilor de calif.prev.la cap.III.2)din fisa de date a achiz.of.are dreptul de a prezenta initial doar o decl.pe propria raspundere, semnata de reprez.sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calific.solicitate.Decl.va fi insotita de anexa in care of.trebuie sa mentioneze succint modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.(Form.12+Anexa).Cand un of.uzeaza de acest drept, are oblig.de a prezenta/completa certif./doc.edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calif.in cel mult 3 zile lucratoare, de la primirea unei cereri din partea AC.Modul de departajare a of.: In cazul in care se constata ca of.clasate pe locul I au preturi egale, AC va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii of.Situatia ec.-financ.(cap III.2.2)si/sau Capacitatea tehn.si prof.(cap.III.2.3)a of.poate fi sustinuta pt.indeplinirea unui contr.si de o alta pers.indiferent de natura relatiilor juridice existente intre of.si pers.respectiva.In cazul in care of.isi demonstreaza situatia ec.-financ.si/sau capacit.tehn.si/sau profes.invocand sustinerea acordata, are obligatia de a dovedi aceasta sustinere prin prez.unui angajament ferm, incheiat in forma autentica care sa confirme punerea la dispozitia of.a resusrelor invocate.(Form.13 A si B).Pers.care asigura sustinerea conf.celor mentionate nu tb sa se afle in situatia care determina excluderea din proced., conf.prev.art.180 si 181 din OUG 34/2006, prezentand o decl.pe proprie raspundere in acest sens(Formularul 2).In cazul asocierii mai multor op.ec.cu scopul de a depune of.comuna, cerintele priv.situatia pers.a candidatului/of., capacitatea de exercitare a activ.prof.si standarde de asig.a calitatii tb.sa fie indeplinite de fiecare asoc.in parte, iar celelalte cerinte priv.capacit.tehn.si/sau prof., situatia ec.si financ(cap.III.2.2 si cap.III.2.3)tb sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asoc.Se va completa Form.14, urmand ca legalizarea asoc.sa se faca daca of.va fi decl.castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art.256^1 ? 256^2 si art.270 -271 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
JURIDIC
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel. +40 213032500, Fax: +40 213032564, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2013 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer