Licitatie Publica - Reevaluarea bunurilor din domeniul public al statului, concesionate catre Hidroelectrica SA in baza Contractului nr. 171/2004
Anunt de participare (utilitati) numarul 144192/06.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Dulau, Tel. +40 213074601, Email: [email protected], Fax: +40 213032545, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reevaluarea bunurilor din domeniul public al statului, concesionate catre Hidroelectrica SA in baza Contractului nr. 171/2004
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Hidroelectrica si Sucursalele de hidrocentrale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reevaluarea bunurilor din domeniul public al statului, concesionate catre SC Hidroelectrica SA in baza Contractului nr. 171/2004. Reevaluarea activelor fixe corporale din proprietatea publica a Statului Roman concesionate Hidroelectrica SA, se va efectua cu scopul determinarii valorii juste a acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reevaluarea bunurilor din domeniul public al statului, concesionate catre SC Hidroelectrica SA in baza Contractului nr. 171/2004, conform Caietului de sarcini nr. 51192/26.04.2013.Reevaluarea bunurilor la cele 13 Sucursale de hidrocentrale.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 093, 675RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara:
a)Informatii privind situatia financiara: -Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani, in lei si in euro.-Cerinta minima de calificare-realizarea unei cifre medii globala de afaceri, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 2.000.000 lei.
Modalitatea de indeplinire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica:
a)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare, efectuate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 3 ani, raportat la data limita de depunere a ofertelor, a unui sau mai multor contracte similare, avand o valoare insumata de cel putin 1.000.000 lei.Pentru fiecare contract inclus in Formularul nr.7A-Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, Ofertantul va completa Anexa la Formularul nr.7A?Experienta similara.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Informatii privind subcontractantii: Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract.
Modalitatea de indeplinire
SREN ISO 9001/2008 sau echivalent.Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001/2008. Documentele trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001/2008, (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul), sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2013 11:00
Locul: Sediul SC HIDROELECTRICA SA, Bucuresti, str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A)Retragerea/modif.of.: a.Orice of.are dreptul de a-si modif.sau retrage of.numai inainte de data limita pt.depunerea of.si numai printr-o solicit.scrisa.b.In cazul in care of.doreste sa opereze modif.in of.deja depusa, acesta are oblig.de a asig.primirea si inreg.modif.respective de catre AC pana la data limita pt.depunerea of.Pt.a fi considerate parte a of.modif.treb.prez.conf.cu prev.de la VI.3)pct.a)si b), cu amendamentul ca pe plicul exterior se va marca inscriptia?MODIFICARI?.c.Of.nu are dreptul de a-si retrage sau modif.of.dupa expirarea datei limita pentru dep.of., sub sanctiunea excluderii de la proced.pt.atrib.contr.de achiz.si a pierderii garantiei pt.particip.d.Se considera of.intarziata of.depusa/transmisa la alta adresa decat cea indicata in anuntul de particip.si doc.de atrib.ori care este primita de AC dupa expirarea datei limita pentru depunere.B)Deschiderea of.: Data, ora si locul deschiderii of.conf.anunt de particip.La sedinta de deschidere au dreptul sa participe membrii comisiei de eval.si reprez.imputerniciti ai of.Of.nu se deschid inainte de verif.imputernicirii reprez.op.ec.participanti la sedinta de deschid.si a garantiei de particip.C)CONDITII FINANCIARE IMPUSE DE CONTR.: Plata facturilor se va face cu OP, in lei, in 30 zile de la emiterea fact.Se va face numai dupa predarea tuturor rapoartelor de eval.si receptia fara obiec?iuni din partea AC.D)Obiectiuni privind proiectul de contr: Of.este obligat sa prez.eventualele obiectiuni la propunerea de contr., AC rezervandu-si dreptul de a respinge of.ca neconforma, conf.art.36, alin.2 din HGR 925/2006, daca obiectiunile la clauzele contr.sunt inacceptabile fiind dezavantajoase iar of.desi a fost informat cu priv.la respectiva situatie, nu accepta renuntarea la clauzele respective.Nu se vor negocia clauze contr.in priv.carora nu s-au facut obiectiuni prin of.depusa.E)MENTIUNI PRIVIND INDEPLINIREA CERINTELOR DE CALIFIC: Conf.art.11, alin.4 din HG 925/2006, pt.indeplinirea criteriilor de calif.prev.la cap.III.2)din fisa de date a achiz.of.are dreptul de a prezenta initial doar o decl.pe propria raspundere, semnata de reprez.sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calific.solicitate.Decl.va fi insotita de anexa in care of.trebuie sa mentioneze succint modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.(Form.12+Anexa).Cand un of.uzeaza de acest drept, are oblig.de a prezenta/completa certif./doc.edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calif.in cel mult 3 zile lucratoare, de la primirea unei cereri din partea AC.Modul de departajare a of.: In cazul in care se constata ca of.clasate pe locul I au preturi egale, AC va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii of.Situatia ec.-financ.(cap III.2.2)si/sau Capacitatea tehn.si prof.(cap.III.2.3)a of.poate fi sustinuta pt.indeplinirea unui contr.si de o alta pers.indiferent de natura relatiilor juridice existente intre of.si pers.respectiva.In cazul in care of.isi demonstreaza situatia ec.-financ.si/sau capacit.tehn.si/sau profes.invocand sustinerea acordata, are obligatia de a dovedi aceasta sustinere prin prez.unui angajament ferm, incheiat in forma autentica care sa confirme punerea la dispozitia of.a resusrelor invocate.(Form.13 A si B).Pers.care asigura sustinerea conf.celor mentionate nu tb sa se afle in situatia care determina excluderea din proced., conf.prev.art.180 si 181 din OUG 34/2006, prezentand o decl.pe proprie raspundere in acest sens(Formularul 2).In cazul asocierii mai multor op.ec.cu scopul de a depune of.comuna, cerintele priv.situatia pers.a candidatului/of., capacitatea de exercitare a activ.prof.si standarde de asig.a calitatii tb.sa fie indeplinite de fiecare asoc.in parte, iar celelalte cerinte priv.capacit.tehn.si/sau prof., situatia ec.si financ(cap.III.2.2 si cap.III.2.3)tb sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asoc.Se va completa Form.14, urmand ca legalizarea asoc.sa se faca daca of.va fi decl.castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art.256^1 ? 256^2 si art.270 -271 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
JURIDIC
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel. +40 213032500, Fax: +40 213032564, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2013 11:37