Licitatie Publica - REEVALUAREA STARII TEHNICE A CONDUCTELOR COLECTOARE DE GAZ DIN CADRUL SNGN ROMGAZ SA MEDIAS Sucursala Tirgu Mures
Anunt de participare (utilitati) numarul 147108/10.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: str. Salcamilor, nr. 23, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: Florina Fratila, Tel. +40 265402800, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REEVALUAREA STARII TEHNICE A CONDUCTELOR COLECTOARE DE GAZDIN CADRUL SNGN ROMGAZ SA MEDIAS Sucursala Tirgu Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SNGN ROMGAZ Suc. Tg.Mures detine multe conducte colectoare a caror durata normata de exploatare a fost depasita( au o vechime mai mare de 30 ani), care necesita reevaluarea stariitehnice, urmare fiind instituirea claselor de locatie in cf. cu Normele tehnice pentru proiectarea si executarea conductelor de alimentare aprobata prin Decizia Presedintelui ANRGN nr.1220/2006.
Cheltuieli diverse si neprvazute- nu este cazul.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
76600000-9 - Servicii de inspectie a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
206buc. conductede gaz
Valoarea estimata fara TVA: 5, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: lot 1= 5.100 lei; lot 2= 13.000 lei; lot 3= 5.900 lei; lot 4= 6.300 lei; lot 5= 7.300 lei; lot 6= 11.000 lei; lot 7= 6.300 lei.Aceastagarantie este valabila 90 zile de ladata limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursulcomunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se constituie conform art. 86(1) si (6) din HG 925/2006. Contul pentru virarea garantiei de participare ?RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania; RO 14056826.In caz de contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie ca nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea nu este ca urmare a adoptarii de catre AC a masurilor de remediere necesare, AC va retine contestatorului din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006 actualizata. Cuantumurile acestorretineri sunt: lotul 1=4.290 lei; lot 2= 5.080 lei; lot 3= 4.370 lei; lot 4= 4.410 lei; lot 5= 4.510 lei; lot 6= 4.890 lei; lot 7= 4.410 lei. a) Cuantumul garantiei de buna executieva fi de 10 % din valoarea fara TVA a contractului de servicii.b) Garantia de buna executie a contractului de servicii se constituie conform art.90 alin. (1)din H.G. 925/2006 ? forma la zi, dupa cum urmeaza - se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii; plata se face in maxim 30 zile de la primirea facturii de la prestator
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularul nr.1 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionat-Se va completa Formularul nr. 1 B
Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006-
Se va completa Formularul nr. 1 CCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010-Se va completa Formularul nr.1 D Persoane fizice /juridice romane-Certificat constator emis de ONRC (copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din Certificatul constator.Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator sau echivalentin original sau copie legalizata.Autorizatii de specialitate- ANRE tip PP si EP conform Ordinului 89/2009 ANRE privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si juridice care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Se va completa Formularul nr.2.
Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani( fara a se lua in calcul anul curent).Conversia leu/alta valuta se va realiza lacursul mediu anualstabilit de BNR pentru fiecare an in parte.
Nivelul minim impus: 11.000.000 lei-se va prezenta orice document care sa demonstreze cerinta solicitata.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr.2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara Formularul 3.Experienta similara se demonstreaza prin depunerea de documente dupa un contract de servicii care sa contina informatii despreuna sau mai multe conducte cu lungime totala de minim 10 km, din care sa rezulte cel putin elementele solicitate prin caietul de sarcini(prezentarea grafica a traseului, prezentarea rezultatelor masuratorilor, reevaluarea starii tehnice, determinarea presiunii maxime de operare, a duratei maxime de functionare si recomandari), toate acestea obtinute prin utilizarea unei proceduri de investigare nedistructiva si neinvaziva.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinta privitoare la experienta similara, trebuie sa fie indeplinita de cel putin unul din asociati.
- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau professional-Formular 4.Lista trebuie sa cuprinda valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.-Prezentareaunui contract de angajare/ colaborare cu un Expert tehnic de calitate si extrajudiciar atestat MECMA conform Ordinului MECMA 364/2010 cuaprobarea Regulamentului privind procedura de atestare tehnico- profesionala a specialistilor verificatori de proiecte, responsabililortehnici cu executia si expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale, astfel:
- Declaratie a expertului tehnic din care sa rezulte ca datele tehnice puse la dispozitie de prestator prin metodele de masurare si determinare utilizate ii sunt suficiente pentru intocmirea expertizei tehnice.
- Declaratie care contine informatii privind dotarile aferente metodei de diagnosticare propuse, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.- Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Modalitatea de indeplinire
- Seva completa Formularul 3; Formularul 4.- Declaratie care contine informatii privind dotarile aferente metodei de diagnosticare propuse, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.- Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Se va prezenta obligatoriuFormularul nr.5
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Modalitatea de indeplinire
Informatii privind subcontractantii
Se va prezenta obligatoriuFormularul nr.5
Se solicita la incheierea contractului, acordul de asocierelegalizat din care sa reiasa cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociereprezentattrebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
Modalitatea de indeplinire
Informatii privind asocierea
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La LE vor participa ofertantii ale caror oferte au fost declarate admisibile de catre comisia de evaluare.LE se va organiza intr-o singura runda, in termen de doua de 2 zile lucratoare dupa data la care au fost transmise invitatiile.Durata unei runde este de 1(una) zi. Pentru a putea participa la LE, oper.ec.trebuie sa fie inregistrat in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.Obiectul procesului repetativ de ofertare se refera numai la pretul ofertei.Dupa incheierea rundei de LE op.ec.clasat locul 1 are obligatia de a transmitein cel mult doua zile lucratoare de la runda finala laAC Formularul de oferta, precum si oferta refacuta cu noile valori in original, semnate si stampilate.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2013 11:30
Locul: SNGN ROMGAZ SA MEDIAS - SUCURSALA TG.MURES, str. Salcamilor., nr. 23, Tg.Mures, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In urma procesului de reofertare electronica, in situatia in care doi sau mai multi ofertanticlasati pe primul loc au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere.Se va depune modelul de contract semnat si stampilat de catre ofertant, cu eventualele amendamente, daca exista.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA SUCURSALA TG.MURES - SERVICIUL CONTRACTE
Adresa postala: str. Salcamilor, nr. 23, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel. +40 265402800, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2013 10:34