Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Refacere canalizare colectare ape pluviale - lot 3 - Depou Arad


Anunt de participare (utilitati) numarul 135322/07.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: STFC Timisoara , str. Garii nr. 2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Serv. OTIP, Tel. +40 256200475, In atentia: ing. Popa Ciprian, Email: [email protected], Fax: +40 256200475, Adresa internet (URL): Timisoara , str. Garii, nr. 2 acam. 12, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Refacere canalizare colectare ape pluviale - lot 3 - Depou Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Depoul de locomotiveAtad
Codul NUTS: RO4 - Macroregiunea patru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Refacere canalizare colectare ape pluviale - lot 3 - Depou Arad din STFC Timisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrare conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 700lei , valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare se va depune in contul nr.RO34BPOS36003308034ROL01 sau la casierie, suma sa apara in extrasul de cont mentionat;pe OP trebuie mentionate nr. si denumireaprocedurii pentru care se constituie; scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante, in orig; -orice alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie sa prevada daca plata garantiei se va efectua conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia sau daca oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif.si completarile ulterioare, va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractelor de achizitie publica: 5% fara TVA(2, 5% pt.IMM)din valoarea de atribuire a contractului b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) - retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - orice alt Instrument de garantare .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/20062) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/20063) Certiuficat fiscal privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta5) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691) din OUG nr. 34/2006persoane cu functie de decizie : Alexandru Silvasan - Director , Mihalcioiu Elena - Contabil Sef, Glujdea Sandu ? Serv. A.A.A., Smultea Traian - Sef Birou Juridic , Gligu Eugenia ? Sef Serv.Conta. Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre ORC de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.- ofertantul clasat pe primul loc va prezenta conformitatea documentului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil - Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2010sau 30.06.2011- informatii generale si declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Se va prezenta documente copie conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
) lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari . 2) declaratie prvind efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere; 3)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; 4) declaratie pe proprie raspundere referitoare la subcontractanti; 5)Autorizatii: Autorizatie de furnizor feroviar , Agrement tehnic feroviar ( copie coform cu originalul.
se vor completa formularele din sectiunea foemulare, autorizatiile se vor prezenta in copie lizibila conform cu originalol.
-.ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent;2.ISO 14001 pentru sistemul de menegement de mediu sau echivalent ;
se vor prezenta documente copie conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
P16/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2012 10:00
Locul: Sediul STFC Timisoara , str. Garii , nr. 2a , cam 12 , Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Mai multi op.economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna (asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare), caz in care, in cadrul ofertei se va depune un acord de asociere. At.cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, sit. econ.si financiara si/sau capacit.tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor.Capacit.econ.si financiara si/sau cea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indif.de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si tert sustinator, caz in care acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in orig.al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune, neconditionat, la dispozitia ofertantului res.financiare si/sau tehnice si profesionale invocate (persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit.care determina excluderea din procedura conf.prevederi art.69^1, art.180 si art.181, lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006).Ofertantul are dreptul de a subcontracta o parte din contractul respectiv;In cazul in care doua sau mai multe oferte, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim al ofertei si sunt clasati pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita respectivilor operatori economici o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit operatorului economic a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic , STFCTimisoara,
Adresa postala: Str.Garii, Nr. 2a, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel. +40 723/335246, Fax: +40 256201654
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2012 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer