Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Refacere carosabil, trotuare si spatii verzi ca urmare a lucrarilor de sapatura pentru remediere defecte pe retelele de distributie gaze naturale situate in raza de activitate a E.ON Gaz Distributie


Anunt de participare (utilitati) numarul 135259/05.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str. Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Radu Dorian Vlad, Tel. +40 365403698, In atentia: Radu Dorian Vlad, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Refacere carosabil, trotuare si spatii verzi ca urmare a lucrarilor de sapatura pentru remediere defecte pe retelele de distributie gaze naturale situate in raza de activitate a E.ON Gaz Distributie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Locatiile din aria de lucru a SC E.ON Gaz Distributie
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 19, 216, 980RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent pentru fiecare lot se va incheia cu ofertantul clasat pe primul loc, in urma negocierii si va avea o valabilitate de 12 luni. Competitia se va relua dupa 12 luni, intre semnatarii acordului cadru, aferent fiecarui lot. Se va transmite concomitent o invitatie de participare la reofertare catre toti operatorii economici, semnatari ai acordului cadru pentru fiecare lot.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Refacere carosabil, trotuare si spatii verzi, ca urmare a sapaturilor efectuate pentru lucrarile de remediere defecte pe reteaua de distributie, executate de SC E.ON Gaz Distributie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestare de lucrari refaceri carosabil, trotuare si spatii verzi, Lot 1 - cel mai mare contr. subsecv. 850000lei;
Lot 2 - cel mai mare contr. subsecv. 600000lei;
Lot 3 - cel mai mare contr. subsecv. 600000lei;
Lot 4 - cel mai mare contr. subsecv. 75000lei;
Lot 5 - cel mai mare contr. subsecv. 225000lei;
Lot 6 - cel mai mare contr. subsecv. 150000lei;
Lot 7 - cel mai mare contr. subsecv. 200000lei;
Lot 8 - cel mai mare contr. subsecv. 1183490lei;
Lot 9 - cel mai mare contr. subsecv. 350000lei;
Lot 10- cel mai mare contr. subsecv. 250000lei;
Lot 11- cel mai mare contr. subsecv. 800000lei;
Lot 12- cel mai mare contr. subsecv. 1100000lei;
Lot 13- cel mai mare contr. subsecv. 275000lei;
Lot 14- cel mai mare contr. subsecv. 125000lei;
Lot 15- cel mai mare contr. subsecv. 150000lei;
Lot 16- cel mai mare contr. subsecv. 275000lei;
Lot 17- cel mai mare contr. subsecv. 1000000lei;
Lot 18- cel mai mare contr. subsecv. 250000lei;
Lot 19- cel mai mare contr. subsecv. 1050000lei;
Lot 20- cel mai mare contr. subsecv. 100000lei.
Val. totala estimata, acord cadru, fara TVA, 19216980lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 608, 490 si 19, 216, 980RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HGR 925/2006.Garantia de participare este in suma de: lot 1:33660 RON, lot 2:23760 RON, lot 3:23760 RON, lot 4:2970 RON, lot 5:8910 RON, lot 6:5940 RON, lot 7:7920 RON, lot 8:46866.2 RON, lot 9:13860 RON, lot 10:9900 RON, lot 11:31680 RON, lot 12:43560 RON, lot 13:10890 RON, lot 14:4950 RON, lot 15:5940 RON, lot 16:10890 RON, lot 17:39600 RON, lot 18:9900 RON, lot 19:41580 RON, lot 20:3960 RON. Conform legii 346/2004, art.16, intreprinderile mici si mijlocii (IMM) beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de garantiile cerute in documentatia de atribuire iar ofertantii care isi desfasoara activitatea ca si IMM, trebuie sa prezinte o dovada eliberata de Administratia Finantelor Publice din judetul de care apartine, privind numarul de angajati si cifra de afaceri. Se poate prezenta si decl. pe propr. rasp. privind incadrarea in cat. IMM (daca este cazul), in original. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor.- Garantia trebuie sa fie irevocabila;
- Instrumentul de garantie trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa;
- Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau;
- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Nu se accepta fila CEC sau depunere de numerar la casieria autoritatii contractanteNu se accepta ordine de plata care nu sunt vizate de banca.Contul in care se depune garantia de participare este: RO11 BRDE 270 S V275 4041 2700 BRD Tirgu MuresDurata de valabilitate a garantiei de participare este 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor Garantia de buna executie in cuantum de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea fiecarui contract subsecvent, exclusiv TVA. Modul de constituire: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive, conform HG 1045/2011, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din surse proprii E.ON Gaz Distributie SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta minima : completare formular 2
- Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura a formularului Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, completat.
- Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006
Cerinta minima: completare formular 2A. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Candidaturile/ofertele depuse de operatorii economici care in ultimii 2 ani nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile candidatilor/ofertantilor in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, pot fi excluse din procedura conform art.181 alin c1 din OUG 34/2006.
- Certificatul constatator cu elemente negative emis in temeiul art. 97 1 din HGR 925/2006 da dreptul autoritatii contractante de a respinge candidatura acestui ofertant.
- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.
- In conformitate cu Ordinul 314/oct.2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta. Se va completa obligatoriu si formularul 2D.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Virgil Metea - Director General
Petre Radu - Director General Adjunct
Ramona Pergel - Director General Adjunct A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romaneB.1.a) Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a candidatului.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Persoane juridice/fizice straineB.2.a) Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri
Cerinta minima: realizarea unei cifre de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009) egala sau mai mare decat: lot 1:1683000 RON, lot 2:1188000 RON, lot 3:1188000 RON, lot 4:148500 RON, lot 5:445500 RON, lot 6:297000 RON, lot 7:396000 RON, lot 8:2343310.2 RON, lot 9:693000 RON, lot 10:495000 RON, lot 11:1584000 RON, lot 12:2178000 RON, lot 13:544500 RON, lot 14:247500 RON, lot 15:297000 RON, lot 16:544500 RON, lot 17:1980000 RON, lot 18:495000 RON, lot 19:2079000 RON, lot 20:198000 RON. Valorile privind cifra de afaceri vor fi precizate in RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Experienta similara
Prezentarea cel putin a unui document/contract, pentru fiecare lot, prin care sa se confirme prestarea de lucrari similare a caror valoare sa fie de minimum valoarea bugetului/lotul respectiv:
lot 1:850000 RON, lot 2:600000 RON, lot 3:600000 RON, lot 4:75000 RON, lot 5:225000 RON, lot 6:150000 RON, lot 7:200000 RON, lot 8:1183490 RON, lot 9:350000 RON, lot 10:250000 RON, lot 11:800000 RON, lot 12:1100000 RON, lot 13:275000 RON, lot 14:125000 RON, lot 15:150000 RON, lot 16:275000 RON, lot 17:1000000 RON, lot 18:250000 RON, lot 19:1050000 RON, lot 20:100000 RON.Valorile mentionate sunt fara TVA.
Cerinta 2. Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul
pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si contracte de colaborare, de comodat sau oricare alte forme de punere la dispozitie.
Cerinta 3. Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti? In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza: 1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din total lucrarilor/serviciilor executate 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a
prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Subcontractantii vor prezenta si declaratia priv neincadrarea in preved art
69 ind 1 din OUG34/2006
Cerinta 4. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. In cazul ofertei comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod individual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (pentru partea din contract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza). In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 si III.2.3.a).
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele
europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
95%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (95 puncte); b)pentru alt pret ofertat, mai mare decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) =(pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat, unde: pret(n)=pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
2.
Termen de garantie
5%
Descriere: Punctajul tehnic pentru termenul de garantie ofertat se calculeaza astfel: a) pentru valoarea maxima ofertata pentru termenul de garantie se va acorda punctajul maxim cu conditia ca valoarea ofertata sa fie mai mare sau egala cu 12 luni; ofertele cu termen de garantie mai mare de 36 luni nu se vor puncta suplimentar; ofertele cu termenul de garantie mai mic de 12 luni vor fi descalificate; b) pentru valori ofertate situate sub nivelul maxim ofertat, punctajul se va calcula astfel: Termen garantie n=(termen n/termen maxim)x punctaj maxim alocat.
Punctaj maxim componenta tehnica: 5
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2012 12:00
Locul: Targu Mures, Trandafirilor 17, Registratura E.ON
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim al candidatilor calificati este de 3. Conf. OUG 34/2006 - art.117- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul: a)fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile Daca doua oferte au acelasi pret si sunt clasate pe primul loc se vor purta negocieri pana cand una dintre oferte este mai mica decat cealalta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic SC E.ON Gaz Distributie SA
Adresa postala: P-ta Trandafirilor, nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540046, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected], Fax: +40 365403769
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer