Licitatie Publica - REFACERE FATADE LA COLEGIUL NATIONAL EMANUIL GOJDU, SITUAT IN ORADEA, STR. SPIRU HARET, NR.3-5
Anunt de participare numarul 16398/30.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Valentin Trifan, Tel.0259.437000, 0259.436276, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259.437000, 0259.436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REFACERE FATADE LA COLEGIUL NATIONAL EMANUIL GOJDU, SITUAT IN ORADEA, STR. SPIRU HARET, NR.3-5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: MUNICIPIUL ORADEA, COLEGIUL NATIONAL EMANUIL GOJDU, NR.3-5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REFACERE FATADE LA COLEGIUL NATIONAL EMANUIL GOJDU, SITUAT IN ORADEA, STR. SPIRU HARET, NR.3-5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45410000-4 - Lucrari de tencuire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform listelor cu cantitatile de lucrari-parte integranta din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 900, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este in suma de 25.000 lei; garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local al municipiului Oradea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere in forma legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ofertantul nu se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani -cash-flow pentru a demonstra capacitatea de sustinere financiara a lucrarii conform graficului de executie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim 4.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificarea sistemului de management al calitatii -experienta similara -dotari tehnice si cu personal conform documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-ISO 9001/2001 pentru lucrari de constructii de cladiri si lucrari de geniu, valabil la data deschiderii ofertelor, in ultimii 5 ani, cu o valoare de de minim 800.000 lei;contractul va fi insotit de recomandarea beneficiarului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
garantia tehnica
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria PMO, sau in contul RO30TREZ07624510220XXXXX deschis la Trezoreria municipiului Oradea, titular de cont CLMO
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2007 13:00
Locul: PRIMARIA ORADEA-SALA MICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti-Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bihor
Adresa postala: Parcul Traian, nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-414.484, Fax: 0259-414.484
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORADEA-SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: P-TA UNIRII, NR.1, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410100 , ,Romania, Tel.0259 436276, Email: [email protected], Fax: 0259 436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2007 14:45