Licitatie Publica - REFACERE INSTALATIE ELECTRICA CLADIRE ADMINISTRATIVA
Anunt de participare (utilitati) numarul 62883/03.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: STR.GARII NR.2A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: RO-300166, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL TEHNIC, Tel.0256200475, In atentia: ING.BEIDAC CRISTIAN, Fax: 0256200475
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BRM TERMINAL Timisoara ( CLADIRE ELBA ),
Adresa postala: STR. GARII , NR. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: BRM, Tel.0256/490502, In atentia: CORINA BARBOSU, ANCA BALAS, Email: [email protected], Fax: 0256/274724
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BRM TERMINAL Timisoara ( CLADIRE ELBA ),
Adresa postala: STR. GARII , NR. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: BRM, Tel.0256/490502, In atentia: CORINA BARBOSU, ANCA BALAS, Email: [email protected], Fax: 0256/274724
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BRM TERMINAL Timisoara ( CLADIRE ELBA ),
Adresa postala: STR. GARII , NR. 1, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: BRM, Tel.0256/490502, In atentia: CORINA BARBOSU, ANCA BALAS, Email: [email protected], Fax: 0256/274724
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REFACERE INSTALATIE ELECTRICA CLADIRE ADMINISTRATIVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DEPOUL TIMISOARA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REFACERE INSTALARIE ELECTRICA CLADIRE ADMINISTRATIVA DEP.TIMISOARA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DEPOUL TIMISOARA
Valoarea estimata fara TVA: 33, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :350leiGarantia de buna executiea contractului: 5 %, prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea Formular B1;
2. Declaratieprivind neincadrarea in art. 181;3Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile - la bugetul de stat, la bugetul asigurarilor sociale, taxe si impozite locale in original sau copie legalizata4.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta .Agentii economici care intra sub incidenta legii 21/1996 si sunt implicati intr-o operatiune de concentrare economica pot participa la licitatie numai cu o singura oferta comuna, ca asociati, prezentand si acordul de asociere.
5.aPentru persoane juridice romane: Certificat constatator in original sau copie legalizata (valabil la data licitatiei) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial .5 b.Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare/alt document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului-copie legalizata.5 c.Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- copie legalizata + traducere autorizata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil: 30.06.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista a principalelor lucrari similare prestate in ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- Declaratii pe propria raspunderereferitoare la : - echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare;
- efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ;se va nominaliza personalul responsabil de indeplinirea contractului si personalul responsabil cu asigurarea controlului calitatii-masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari ;
- utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ;
- proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora;
- respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;
-2 recomandari. in original sau copie legalizata
-certificate care atesta implementarea sistemului de calitate: ISO 9001 sau echivalent- in copie (conform cu originalul)
-AUTORIZATIE AFER
-AUTORIZATIE ELECTRICIENI PENTRU PERSONALUL AUTORIZAT PANA LA 1 KV
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
P/61
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria BRM TERMINAL Timisoara ( CLADIRE ELBA ), STR. GARII , NR. 1, TEL. 0256/490502 , e_mail : [email protected]
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2008 10:00
Locul: BRM TERMINAL Timisoara ( CLADIRE ELBA ), STR. GARII , NR. 1, TEL. 0256/490502 , e_mail :
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-030084, Romania, Tel.40 21 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 40 21 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelAdresa:
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, Nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Garii nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0723/335246
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2008 07:30