Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Refacere izolatii termice la echipamente tehnologice din instalatiile GS si instalatii utilitati


Anunt de participare (utilitati) numarul 116997/14.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala:  DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220236, Romania, Punct(e) de contact:  Georgeta Chivu, Tel. 0750250576, In atentia:  Livia Dorobantu, Serviciul achizitii publice, Email:  [email protected], Fax:  0252/323685, Adresa internet (URL):  www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma sub autoritatea MECMA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Refacere izolatii termice la echipamente tehnologice din instalatiile GS si instalatii utilitati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: RAAN - Sucursala ROMAG-PROD, Adresa: str. Calea Tg. Jiului, Km.7
Localitate: Drobeta Turnu Severin,
Judetul: Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Refacerea izolatiilor termice la conducte tehnologice, armaturi, izometrii AMC, utilaje, ininstalatiile de schimb izotopic GS +Utilitati?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini ACP 2365 - CS
Valoarea estimata fara TVA: 949, 453.37RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 18.985 LEI.Garantia de buna executie va fi de 10%, respectiv 5% pentru IMM-uri din pretul contractului de executie lucrari , fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind situatia personala a op. ec.
-Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-Certificat unic de Inregistrare-Certificat constatator emis de ORC
-Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat
-Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-?Informatii generale? cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
?Fisa de experienta similara
-Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
-CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului-document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent
- document privind certificarea implementarii sistemului de management de mediu, in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent- document privind certificarea implementarii si mentinerea unui Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale, in conformitate cu standardul roman SR EN OHSAS 18001:2008, sau echivalent-Declaratie pe proprie raspundere- privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca, de protectia muncii si situatii de urgenta si protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2011 12:00
Locul: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE -DR.TR.SEVERIN, str. N.Iorga , nr.1, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 (021) 3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4 (021) 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cinci zile de la ziua urmatoare luarii la cunostinta a oricarui actconsiderat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.N - Serviciul Contencios Juridic R.A.A.N
Adresa postala:  Str. Nicolae Iorga nr. 1, Localitatea:  Drobeta Turnu Severin, Cod postal:  220236, Romania, Tel. +40-(0)252/326147, Fax:  +40-(0)252/323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2011 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer