Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REFACERE PLAN URBANISTIC GENERAL AL MUNICIPIULUI BAIA MARE


Anunt de participare numarul 97403/02.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0262/211001/154, In atentia: Culic Doru, Email: [email protected], Fax: 0262/212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REFACERE PLAN URBANISTIC GENERAL AL MUNICIPIULUI BAIA MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Baia Mare
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul principal al PUG-ului este utilizarea rationala si echilibrata a terenurilor necesare functiunilor urbanistice, ca deziderat al dezvoltarii durabile. Obiectul contractului de servicii il constituie elaborarea documentatiei de urbanism pentru dezvoltarea urbanistica a municipiului Baia Mare in corelare cu planul de dezvoltare regional si al S.U.B.M.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Documentatia pentru Refacere Plan Urbanistic General al Municipiului Baia Mare, se va realiza in urmatoarele etape: Etapa 1:1.1. Actualizarea suportului topo;1.2. Studii de fundamentare;1.3. Actualizarea P.A.T.A. Etapa 2: - PUG propriu-zis, inclusiv Regulamentul Local de Urbanism; Etapa 3: - Predarea documentatiei Refacere P.U.G. Baia Mare in urma introducerii observatiilor rezultate din dezbaterile publice si a consultarii populatiei; Etapa 4: - Predarea documentatiei Refacere PUG Baia Mare in faza finala, revizuita conform observatiilor rezultate din avizele si acordurile legale;
Valoarea estimata fara TVA: 328, 479EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot achizitiona servicii suplimentare si similare in conf. cu art. 122 lit. j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 6000 lei. Garantia de buna executie este 7% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Certificate de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale - formulare tip, valabile la data deschiderii ofertelor - original sau copii legalizate; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat Constatator emis de O.R.C. de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica , insotita de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului activitati de arhitectura, activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor original sau copie legalizata; Certificat unic de inregistrare emis de C.C.I. copie; Pentru persoane fizice romane: Se solicita autorizatie de functionare, precum si orice alt act, document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului; Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara din care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca are obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului efectuarea serviciilor de urbanism;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani;2.Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente;3.Scrisoare de bonitate bancara care cuprinde urmatorii indicatori: rata serviciului datoriei, solvabilitate si lichiditate curenta;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cerinta minima de calificare impusa de autoritatea contractanta, este ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa aiba o valoare egala sau mai mare de 600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Resurse umane: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Se vor anexa CV-urile persoanelor cheie implicate in acest proiect;2.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;3.Experienta similara;4.Recomandare in original sau copie legalizata, pentru fiecare experienta similara prezentata;5.Se vor prezenta certificatele SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001 sau certificate echivalente; se va prezenta un dosar al sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii adaptat la particularitatile lucrarii;6.Se va prezenta: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ;
- Declaratie privind asigurarea in dotare proprie sau contract de colaborare pentru plotter si statii grafice ;
-Se solicita copii legalizate ale licentelor softurilor ce urmeaza a fi folosite pentru intocmirea PUG-ului si RLU-ului aferent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Colectivul propus pentru realizarea PUG-ului va indeplini obligatoriu urmatoarele conditii : a)Numarul minim al colectivului propus care va realiza documentatia sa fie de 7 membri; b)Coordonatorul lucrarii trebuie sa aiba drept de semnatura in urbanism, si certificat RUR tip "C" si "D" se prezinta dovada in copie legalizata. c)Cel putin un membru trebuie sa fie specialist atestat de Ministerul Culturii si Cultelor se prezinta dovada in copie legalizata; d)Colectivul care va realiza documentatia va avea in componenta minim 3 (trei) arhitecti cu drept de semnatura si certificat RUR tip D se prezinta dovada in copie legalizata; 2.Se impune ca cerinta minima obligatorie, realizarea in ultimii 3 (trei) ani a cel putin 1 (un) contract similar (efectuare Plan Urbanistic General pentru localitati peste 30.000 locuitori, sau Plan de Amenajare a Teritoriului Zonal Interorasenesc), finalizat si depus la autoritatea contractanta in vederea obtinerii avizelor, acordurilor legale siaprobarii lui in conditiile legii. In acest sens, ofertantul va depune in original, confirmarea autoritatii contractante, inclusiv cu o apreciere asupra continutului proiectului si a conformitatii acestuia cu caietul de sarcini;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
88%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de finalizare a contractului
12%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.05.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Baia Mare, str. Gh. Sincai nr. 37
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii imputerniciti ai U.C.V.A.P. (Unitatea de Control si Verificare a Achizitiilor Publice)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Alte informatii si/sau clarificari pot fi obtinute: Primaria Municipiului Baia Mare, jud. Maramures, str. Gh. Sincai nr. 37, tel. .262-211001/154, tel/fax: 0262-212171, intre orele 7-15 de luni pana joi si vineri intre orele 7-13. Informatii tehnice privind Caietul de Sarcini si detalii de specialitate, se pot obtine de la Directia Urbanism Amenajarea Teritoriului tel. 0262-211001/180, arhitect Rodica Pandi -Director Executiv Adjunct. Documentatia de atribuire poate fi obtinuta prin descarcarea documentului atasat prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - C.N.S.C.
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de Contencios Administrativ si Fiscal de pe langa Tribunalul Judetean Maramures
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2A, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430264, Romania, Tel.0262.218.235, Fax: 0262.218.209
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2010 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer