Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REFACERE POD PE DJ 255, KM 46+720, FIRTINESTI, JUDETUL GALATI


Anunt de participare numarul 69606/03.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GALATI
Adresa postala: StradaEroilor 7, Localitatea: Galati, Cod postal: 800119, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA BRATOVEANU, Tel.0236468060, Email: [email protected], Fax: 0236468060, Adresa internet (URL): www.cjgalati.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REFACERE POD PE DJ 255, KM 46+720, FIRTINESTI, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: DJ 255, COMUNA FARTANESTI, JUDETUL GALATI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REFACEREA PODULUI PE DJ 255 , COMUNA FARTANESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM PROIECTULUI TEHNIC SI CAIETELOR DE SARCINI ELABORATE DE PROIECTANT
Valoarea estimata fara TVA: 1, 899, 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-GARANTIE PART-19000LEI/5.083, 07euro- scrisoare-F9- numerar la casieria AC- OP-GARANTIE DE BUNA EXEC-5% DIN VAL FARA TVA A CONTR DE LUCRARI-RETINERI SUCCESIVE DIN SIT LUNARE DE PLATA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program PHARE 2005 COEZIUNEA ECONOMICA SI SOCIALA masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii (linia de buget RO-PHARE-2005/017-690.01.03) si bugetul local al Consiliului Judetului Galati
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE SUBCONTRACTARE SAU ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATII PRIV ELIGIBILITATEA-F1A, F1B, F1C-CERINTA OBLIGATORIE
-CAZIER FISCAL-formular tip emis de organismele competente-CERINTA MINIMA
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata-CERINTA MINIMA(Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare
prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget)
-Certificatul constatator eliberat de ORC-PENTRU PRS JUR ROMANE-CERINTA MINIMA
-Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de ORC
(PERS JUR STRAINE: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-INFORMATII GENERALE(CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI)-F2
-BILANT CONTABIL LA 31.12.2007
-LICHIDITATE GENERALA
-SOLVABILITATE PATRIMONIALA
-ACCES LA CREDITE
-ASIGURAREA LUCRARII-CERINTA OBLIGATORIE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantii vor demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare cu 5.500.000 lei/ 1.471.414, 43 euro (1 EURO = 3, 7379 lei din data de 14.11.2008)-Cerinta minima: LICHIDITATEA mai mare de 100% la bilantul de la 31.12.2007-Cerinta minima: SOLVABILITATEA mai mare de 30% la bilantul de la 31.12.2007-CERINTA MINIMA-acces la credite si alte facilitati financiare adecvate asigurarii cash-flow-ului pe durata executarii contractului pentru o valoare de 80% din valoarea fara TVA a contractului-DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE privind incheierea asigurarii lucrarii in cazul castigarii procedurii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-EXPERIENTA SIMILARA-F4
-DOTARI-CERINTA MINIMA-F7(SE ACCEPTA SI CONTRACTE DE COLABORARE SI/SAU INCHIRIERE)
-PERSONAL CALIFICAT-CERINTA MINIMA-F8
-STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII-CERINTA MINIMA-Certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii; ISO 9001/ 2000 sau echivalent
-ALTE AUTORIZARI SPECIFICE-Cerinta obligatorie-Certificatul de atestare tehnica al societatii eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania (sau echivalent - pentru firme straine)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Prezentarea fisei de experienta similara si a copiei dupa un contract incheiat in ultimii 5 ani, cu o valoare egala sau mai mare cu 550.000 lei / 147.141, 44 euro(1 EURO = 3, 7379 lei din data de 14.11.2008)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2009 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: IN LEI LA CASIERIA CONSILIULUI JUDETULUI GALATI-STR. EROILOR NR. 7, SAU OP IN CONT RO35TREZ30621360250XXXXX-TREZORERIA GALATI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.01.2009 11:00
Locul: CONSILIUL JUDETULUI GALATI-STR. EROILOR NR. 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM PHARE 2005-COEZIUNEA ECONOMICA SI SOCIALA
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglemenarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Strada Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA A CONSILIULUI JUDETULUI GALATI
Adresa postala: STR. EROILOR NR. 7, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800119, Romania, Tel.0236/417.222, Fax: 0236/460.703
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2008 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer