Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Refacere pod peste paraul Tarlung pe D.C.27A in localitatea Lunca Marcusului,comuna Dobarlau,judetul Covasna.


Anunt de participare numarul 20050/20.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DOBARLAU
Adresa postala: DOBARLAU, NR.233, Localitatea: Dobarlau, Cod postal: 527085, Romania, Punct(e) de contact: VASILE MAXIM, Tel.0267/375818, In atentia: VASILE MAXIM, Email: [email protected], Fax: 0267/375818, Adresa internet (URL): DOBARLAU NR.233.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Refacere pod peste paraul Tarlung pe D.C.27A in localitatea Lunca Marcusului, comuna Dobarlau, judetul Covasna.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Intravilanul comunei Dobarlau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie pod peste paraul Tarlung cu o lungime de 81, 6 m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
constructie pod cu o lungime totala de 81, 6 m.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 011, 431RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 30000 RON, garantie de buna executie 5% din val.contr. fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
O.U.G.7/2006.Bugetul local al comunei Dobarlau.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181,
certificat de inregistrare si certificat constatator de la registrul comertului, certificat privind plata impozitelor la bugetul general consolidat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat privind impozitele si taxele locale, certificat de atestare fiscala pentru
obligatiile de plata la bugetul de stat,
valabile la data deschiderii ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
bilanturi contabile pe ultimii 3 ani, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 5000000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, experienta similara,
recomandari de la alti beneficiari vizate de
inspectoratul in c-tii, acreditare din partea asociatiei profesionale de drumuri si poduri, program propriu al calitatii,
dotari cu utilaje, echipamente, etc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va prezenta cel putin o lucrare de natura celei care face obiectul prezentei achizitii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: O.P.sau plata directa la caseria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2007 11:00
Locul: la sediul autoritatii contractante, Dobarlau nr.233.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii si/sau imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
autoritatea contractanta si apoi instanta competenta
Adresa postala: comuna Dobarlau, sat Dobarlau nr.233, judetul Covasna., Localitatea: Dobarlau, Cod postal: 527085, Romania, Tel.0267 375 818, Email: [email protected], Fax: 0267 375 818
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor.
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3 Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 320 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 320 46 42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Dobarlau.
Adresa postala: Dobarlau nr.233., Localitatea: Dobarlau, Cod postal: 527085, Romania, Tel.0267 375 818, Email: [email protected], Fax: 0267 375 818
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2007 01:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer