Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Refacere poduri din beton armat in comuna Ipotesti, jud. Suceava


Anunt de participare numarul 28401/16.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IPOTESTI
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr. 541, Localitatea: Ipotesti, Cod postal: 727325, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN CIUHAN, Tel.0230/525501, Email: [email protected], Fax: 0230/534566
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Refacere poduridin beton armat in comuna Ipotesti, jud. Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Satul Ipotesti, comuna Ipotesti, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de refacere a unui pod din beton armat cu lungimea de 14, 20 m, a 6 podete dalate si executarea unui zid de sprijin in lungime de 600 ml.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de refacere a unui pod din beton armat cu lungimea de 14, 20 m, a 6 podete dalate si executarea unui zid de sprijin in lungime de 600 ml.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 765, 382RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
27.000 lei garanttia de participare la licitatie si 5% garantia de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Hotararea Guvernului nr.856/2007 si alte fonduri legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OGU nr. 34/2006; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale; certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice /fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil la 31 decembrie 2004, 2005, 2006; cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani 8.200.000 lei (2.565.145 euro); lichiditate generala mai mare de 130%; solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- resurse umane asigurarea cu responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumurilor si podurilor; resurse tehnice;
descrierea sistemului calitatii aplicat pe lucrare (SR EN ISO 9001/2001, SR EN ISO 14001/2005) sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Consiliului Local al Comunei Ipotesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2007 11:00
Locul: Consiliul Local al Comunei Ipotesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia Comerciala de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230/216321, Email: [email protected][email protected][email protected], Fax: (+4) 0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Comunei Ipotesti
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr.541, comuna Ipotesti, judetul Suceava, Localitatea: Ipotesti, Cod postal: 727325, Romania, Tel.(+4) 0230/525501, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230/534566
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2007 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer