Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Refacere sistem rutier DN 22 km 227+000-287+000


Anunt de participare numarul 126405/16.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta
Adresa postala:  str. Traian, FN, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900716, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul aprovizionare-licitatii, Tel. 0241/581.147, In atentia:  Teodora Chirica, Email:  [email protected], Fax:  0241/584.371, Adresa internet (URL):  www.drdpct.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta
Adresa postala:  str. Traian, FN, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900716, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul aprovizionare-licitatii, Tel. 0241/581.147, In atentia:  Teodora Chirica, Email:  [email protected], Fax:  0241/584.371, Adresa internet (URL):  www.drdpct.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta
Adresa postala:  str. Traian, FN, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900716, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul aprovizionare-licitatii, Tel. 0241/581.147, In atentia:  Teodora Chirica, Email:  [email protected], Fax:  0241/584.371, Adresa internet (URL):  www.drdpct.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Refacere sistem rutier DN 22 km 227+000-287+000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 22 km 227+000-287+000
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Refacere sistem rutier DN 22 km 227+000-287+000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 96, 174, 594RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare = 961.000 lei; garantia de buna executie= 10% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul statului;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;Certificat de inregistrare (C.U.I.);Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Toate documentele cerute in aceasta sectiune vor fi prezentate in conformitate cu cerintele din fisa de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani ani (2008, 2009, 2010), inregistrate la organele competente; Media cifrei de afaceri pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie mai mare de: 134.000.000 lei ? 32.000.000 euro;scrisoare de bonitate din partea unei banci, din care sa demonstreze ca operatorul economic dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim: 9.617.000 Lei - sau echivalent 2.342.000 euro, pentru o perioada de 4 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu executia lucrarii in cadrul contractului.; Lichiditate Generala pentru exercitiul financiar aferent anului 2010;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul a finalizat in ultimii 5 ani cel mult trei contracte care au avut ca obiect executiade lucrari reabiltari/consolidari la drumuri de interes national si drumuri de interes judetean, in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare totala cumulata de minim : - 62.513.000 lei, fara T.V.A.-15.228.000 euro, 2. Ofertantul are drept de folosinta sau detine:
- minim 1 statie de asfalt, avand capacitatea totala de productie deminim 100.tone/ora, care pot fi disponibilizate pentru acest contract;3. Ofertantul are drept de folosinta sau detine: - laborator autorizat (de minim gradul II.) cu profile corespunzatoare (G.T.F;M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.)pentru lucrarile de drumuri.4. Ofertantul detine sau are drept de folosinta:
- asupra unui numar minim de echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului: 1 repartizator asfalt, 2 cilindri compactori lis mai mare de 10 tone, 1 cilindru compactor pneuri, autocisterna cu dispozitiv de stropire pentru amorsat, 1 masina taiat rosturi, 10 autobasculante pentru transport si trusa de semnalizare;5.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a utilizat in cadrul unui contract de executie de lucrari de drumurilor de interes national si/sau drum de interes judetean*, in ultimii 5 ani, tehnologia de bitum modificat/componente alternative.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie: I. Coordonator de Proiect (Reprezentantul Antreprenorului)Studii: - licentiat al unei Facultati de Constructii ? detine diploma de inginer- experienta profesionala in domeniul drumurilor de interes national in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectareII. Coordonator de Proiect Adjunct: (Adjunctul Reprezentantului Antreprenorului)Studii- licentiat al unei Facultati de Constructii ? detine diploma de inginer- experienta profesionala in domeniul drumurilor de interes national in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare.III. Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii: Studii- licentiat al unei Facultati de Constructii ? detine diploma de inginer- experienta profesionala in domeniul drumurilor de interes national in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare.IV Sef de Santier: Studii- licentiat al unei Facultati de Constructii ? detine diploma de inginer- experienta profesionala in domeniul drumurilor de interes nationalin activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
etapa finala a licitatiei deschise; repetarea pretului ofertat se va realiza o singura data cu ofertantii declarati admisi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S129-213989 din 08.07.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2011 14:00
Locul: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta, str. Traian, FN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate o persoana imputernicita de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Proiectul tehnic pentru obiectivul "Refaceresistem rutier DN 22 km 227+000-287+400" nu a putut fi publicat integral in SEAP, dar este publicat integral pe site-ul www.drdpct.ro, rubricaAchizitii Publice-Lucrari 2011.De asemenea se poate ridica gratuit in format electronic CD de la sediul DRDP Constanta, str. Traian, FN, Constanta - Serviciul Achizitii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic DRDP Constanta
Adresa postala:  str. Traian, FN, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900716, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2011 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer