Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Refacerea drumurilor asfaltate, pavate, pietruite - etapa III lot. 4 (strazile: Stadion I+III, Tesatori+Aleea Tesatori, Panait Cerna (partial), Viorelelor, Romanilor) - executie


Anunt de participare numarul 134541/03.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Lugoj
Adresa postala: Piata Victoriei Nr.4, Localitatea: Lugoj, Cod postal: 305500, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Licitatii si Achizitii Publice, Compartiment Investitii, Tel. +40 0256352240, In atentia: Wagner Richard Cristian Partea juridica, Ing. Lazar Constantin Partea tehnica, Email: [email protected], Fax: +40 0256350393, Adresa internet (URL): www.primarialugoj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Lugoj, Denumirea compartimentului care inregistreaza oferta - Compartimentul Registratura, Relatii cu Publicul (Parter, camera 7).
Adresa postala: Piata Victoriei, nr.4, jud. Timis, Localitatea: Lugoj, Cod postal: 305500, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Licitatii si Achizitii Publice Lugoj, Tel. +40 0256352240, In atentia: Wagner Richard Cristian, Email: [email protected], Fax: +40 0256350393, Adresa internet (URL): www.primarialugoj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Refacereadrumurilorasfaltate, pavate, pietruite - etapa III lot. 4 (strazile: Stadion I+III, Tesatori+Aleea Tesatori, PanaitCerna (partial), Viorelelor, Romanilor) - executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: (strazile: Stadion I+III, Tesatori + Aleea Tesatori, PanaitCerna (partial), Viorelelor, Romanilor) din Municipiul Lugoj
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Refacereadrumurilorasfaltate, pavate, pietruite pe strazile: Stadion I+III, Tesatori + Aleea Tesatori, PanaitCerna (partial), Viorelelor, Romanilor. Executarea terasamentelor pentru modernizarea, constructia si reconstructia drumurilor publice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini anexat (strazile: Stadion I + III, Tesatori + Aleea Tesatori, PanaitCerna (partial), Viorelelor, Romanilor).
Valoarea estimata fara TVA: 2, 403, 330.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 48.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita de primire a ofertelor). Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume de bani (pentru garantiile reduse ca valoare), ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO 79 TREZ 6235006XXX000071, deschis la Trezoreria Lugoj, care se prezinta in original.In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conf. art.278?1, alin. 1, lit. b) din OUG 34/2006 actualizata. G.B.E. este 10 % din valoarea contr.de lucr.fara TVA. conf.art. 89, din HG 925/2006. G.B.E. se constituie la alegere: conf.art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif.si compl.ult., prin: - instrument de garantare sau - retineri succesive din suma datorata pentru fact.part cu respectarea HG 1045/2011 care modif.al.3 al art.90 din HG 925/2006.In acest caz contr.are oblig.de a deschide, la o unitate a Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent in adm.acestuia, un cont distinct la disp.aut.contr. - M.Lugoj. Suma initiala care se depune de catre contr.la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.fara TVA. Pe parcursul indepl.contr.aut.contr.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succ.din sumele datorate si cuvenite contr.pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.Art. 180Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 prin completarea si prezentarea Formularului 9si/sau certificat echivalent; II. Art. 181Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 10; - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.III. Declaratia - Certificat de participare cu oferta independenta, (Formularul A);IV. Evitarea conflictului de interese- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 ? Formularul B. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primarul municipiului Lugoj prof. ing. Boldea Francisc Constantin; Viceprimar ing. Ambrus Ioan; Director economic Cosmin Nichita; Secretar municipiu jr. Ciucu Dan; Birou Juridic jr. Banda Romulus; Compartiment Investitii ing. Lazar Constantin; Compartiment Licitatii si Achizitii Publice jr. Wagner Richard Cristian. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (doc. in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul);Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Informatii privind situatia economico-financiara: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim 4.800.000 lei. In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnica. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari.
Cerinta 2: Experienta similara: Operatorii economici vor face dovada executarii in ultimii 5 ani a unor lucrari de natura similara, (constructii de drumuri) duse la bun sfarsit, in valoare de 2.400.000 lei fara TVA.Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro.
Cerinta 3: Informatii privind capacitatea profesionala pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (personal de specialitate) Personal de conducere: Sef santier - specializare constructii drumuri; Loctiitor sef santier - specializare constructii drumuri.Experti cheie: Responsabil tehnic cu executia (RTE) - specializare constructii drumuri; -se va prezenta atestatul si autorizatia vizata la zi, declaratie de disponibilitate a responsabilului tehnic cu executia, in cazul in care nu este angajat al societatii ofertante.Responsabil control calitate (CQ) - specializare constructii drumuri; - se va prezenta decizia de numire.Coordonator in materie de sanatate si securitate - conform H.G. nr. 300/2006; Ofertantul trebuie sa faca dovada ca lucrarile vor fi executate de personal calificat: minim 2 asfaltatori.
Cerinta 4: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatoarele dotari ? minim (in proprietate sau inchiriate): 1 Statie de asfalt;1 Statie de betoane;minim 5 buc. Autobasculante; 1 Excavator; 1 Buldoexcavator;1 Compactor;1 Repartizor ? finisor mixturi asfaltice; 1 Autogreder;1 Buldozer;1 Laborator autorizat de gradul II;1 Perie mecanica.
Cerinta 5: Informatii privind subcontractantii.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei.Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
Cerinta nr. 2Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, ISO 14001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei.Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (Pmin.) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (80 puncte); b) pentru alt pret (Pn )decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pp = (Pmin./Pn) x 80, Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
2.
Durata de executie a contractului
20%
Descriere: Acest factor va fi defalcat si punctat astfel: - pentru cea mai scurta durata de executie a lucrarilor, se va acorda punctajul maxim alocat ? 20 puncte. - Pentru ofertele cu o durata de executie mai lunga, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: Pde = (De.min/De.n) x 20 unde: Pde ? punctajul acordat pentru durata de executie a lucrarilor; De.min ? durata cea mai mica de executie a lucrarilor; De.n ? durata de executie a lucrarilor precizata de ofertant.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
I.C.4.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Sala de consiliu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii Comisiei de evaluare, expertii desemnati (daca este cazul) , observatori UCVAP desemnatisi reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Insituatia in care, vor fi operatori economici care oferteaza acelasi pret si se vor clasa pe locul 1, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis.Nota criterii de evaluare: Durata executiei lucrarilor va fi exprimata in zile calendaristice. Termenele vor fi realiste si justificate.Termenul maxim de executie peste care ofertele vor fi considerate neconforme: 2 luni.Va fi acordat punctaj termenelor incadrate in intervalul: minim 1 luna si maxim 2 luni (se accepta ofertarea unor oferte sub nivelul minim, dar acestea nu vor fi punctate suplimentar).Evaluarea ofertelor se va face prin punctarea fiecarei oferte conform algoritmului de calcul prezentat mai sus si intocmirea, in ordine descrescatoare a punctajelor respective si a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.Va fi declarat castigator ofertantul care intruneste cel mai mare punctaj in urma aplicarii algoritmului de calcul.Criteriul pe baza caruia se atribuie contractul de achizitie publica nu poate fi schimbat pe toata durata de aplicare a procedurii de atribuire a contractului respectiv.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele in conformitate cu prevederile art. 256 indice (2) aliniatul (1) si (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Lugoj, Compartimentul Licitatii si Achizitii Publice,
Adresa postala: Piata Victoriei, nr. 4, jud. Timis, Localitatea: Lugoj, Cod postal: 305500, Romania, Tel. +40 0256352240, Email: [email protected], Fax: +40 0256350393, Adresa internet (URL): www.primarialugoj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2012 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer