Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Refacerea halei de intretinere si platforme de lucru la inaltime in Depoul Giurgiu ca urmare a parabusirii unei macarale


Anunt de participare (utilitati) numarul 107560/08.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO010861, Romania, Punct(e) de contact:  Iulian Dinica, Tel. 021-3074120, In atentia:  Ana Maria Suciu, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3074555, Adresa internet (URL):  www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Refacerea halei de intretinere si platforme de lucru la inaltime in Depoul Giurgiu ca urmare a parabusirii unei macarale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Depoul Giurgiu, str. Actiunii nr.52, sector 4 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de refacere a halei de intretinere si platforme de lucru la inaltime in Depoul Giurgiu ca urmare a parabusirii unei macarale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234127-2 - Lucrari de constructii de depouri de tramvaie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietelor de sarcini si listelor de cantitati de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 951, 892RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 10000 leigarantie de buna executie la incheierea contractului: 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de productie pentru care autoritatea contractanta va fi despagubita de catre asiguratorul SC Asigurarea Romaneasca ASIROM SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
a) Nu se accepta ajustarea pretului contractului.b) Modalitatea de plata: ordin de platac) Termen de plata: 90 de zile de la primirea facturii emise de Executantd) Perioada de garantie a lucrarii ca ansamblu: min. 24 de luni de la receptia la terminarea lucrarilor
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind situatia personala a operatorului economic
- declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69 cu 1 din OUG nr 34/2006
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(pentru persoane fizice/juridice romane);
- documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (pentru persoane fizice/juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil si cont de profit si pierderi - Bilant contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de catre organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - se va prezenta cel putin un contract de lucrari similare (constructii si instalatii cladiri si lucrari retea de contact).- minim o recomandare emisa de beneficiari ai ofertantului, privind lucrari similare executate de acesta
- resurse umane si structura managementului
-Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul declara faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii- informatii privind subcontractantii si/sau asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Garantia acordata lucrarii ca ansamblu
5%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1407
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 11:00
Locul: Sediul Ratb, B-dul Dinicu Golescu nr.1, sector1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluarereprezentantii imputernici ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Urmatoarele sectiuni din documentatia de atribuire: Model de contract de lucrari, Fisa de date a achizitiei si Formulare se gasesc atasate in format electronic la prezentul anunt de participare.Datorita marimii fisierelor, caietele de sarcini, proiectul tehnic si documentatia economica nu pot fi atasate in SEAP.Operatorii economici interesati sunt rugati sa se prezinte la sediul RATB, B-dul Dinicu Golescu nr.1, sector 1, Bucuresti, etaj 6, Serviciul Logistic, cu o unitate de stocare (ex: CD, memory stick) in vederea obtinerii in format electronic, in mod gratuit a documentatiei mai sus mentionate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Sttavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti Sectia a IX-a Contencios - Administrativ
Adresa postala:  B-dul Unirii nr.37, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030833, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RATB, Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu nr.1, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010861, Romania, Tel. 0213074000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2010 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer