Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REFACEREA INSTALATIEI DE INCALZIRE SI A SPATIULUI AFERENT CAZANULUI INCLUSIV AMENAJARE GRUP SANITAR LA SCOALA GENERALA LUNCOIU DE JOS JUDETUL HUNEDOARA


Anunt de participare numarul 38657/07.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LUNCOIU DE JOS
Adresa postala: LUNCOIU DE JOS, NR.119, JUDETUL HUNEDOARA, Localitatea: Luncoiu de Jos, Cod postal: 337310, Romania, Punct(e) de contact: DOINEL BANEASA, Tel.0254/684610, Email: [email protected], Fax: 0254/684610, Adresa internet (URL): www.luncoi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REFACEREA INSTALATIEI DE INCALZIRE SI A SPATIULUI AFERENT CAZANULUI INCLUSIV AMENAJARE GRUP SANITAR LA SCOALA GENERALA LUNCOIU DE JOS JUDETUL HUNEDOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: sCOALA gENERALA lUNCOIU DE joS, NR. 119 A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-se va executa refacerea instalatiei de incalzire in spatiul existent prin inlocuirea cazanelor si a intregului echipament precum si amenajarea unui grup sanitar in incinta cladirii intr-un spatiu existent care va fi reamenajat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-sunt specificate detaliat in caietul de sarcini
-se va realiza proiect tehnic si executie de lucrari pentru:
-realizarea unei centrale termice utilizand cazane cu arderea lemnului cu gazeificare;
-reabilitare instalatii interioare de incalzire si instalatii sanitare
Valoarea estimata fara TVA: 396, 219RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare va fi de 7000 lei, garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-sursele de finantare vor fi asigurate de bugetul local al comunei Luncoiu de Jos
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-in cazul in care oferta comuna a fost declarata castigatoare autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-existenta certificatului canstatativ emis de ORCdin care sa reasa ca agentul economic are obiectul de activitate-tipul de lucrari supus ofertarii si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloaiala, abateri.
Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general si bugetul local la data de 30.09, 2007
Declaratie de eligibilitate, Declaratie neincadrare in art. nr. 181 din OUGnr. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil la 31.12.2006. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca a avut profit
-declaratie cifrei de afacere pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-se va prezenta lista principalelorprestari/lucrari in ultimii 3 ani/5 ani in cazul executiei cu fisa de experienta similara pentru cel putin doua, trei lucrari
informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, instalatiile, utilajele si echipamentele tehnice de care operatorul economic dispune pt. indeplinirea contractului
constituie avantaj indeplinirea contractului(proiectare si executie) de acceasi firma si sa fie certificata ISO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2007 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
caietul de sarcini se poate descarca de pe site-ul primariei Luncoiu de Jos(www.luncoi.ro)
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2007 10:00
Locul: sediul Primariei Luncoiu de Jos
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
toti ofertantii au dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiillor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6 sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 02131046442, Adresa internet (URL): www.csnc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Autoritatea contractanta si apoi la instanta competenta
Adresa postala: Primaria Luncoiu de Jos, Localitatea: Luncoiu de Jos, Cod postal: 337310, Romania, Tel.0254684610, Email: [email protected], Fax: 0254684610, Adresa internet (URL): www.luncoi.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2007 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer