Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Refacerea lucrarilor de protectii si consolidari maluri km 30+000 - 30+500 mal drept Canal Dunare Marea Neagra afectate de alunecarea de teren de la cota terenului natural la cota +10mrMB


Anunt de participare (utilitati) numarul 94051/10.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN MANESCU, Tel.0241702722, Email: [email protected], Fax: 0241737711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Refacerea lucrarilor de protectii si consolidari maluri km 30+000 - 30+500 mal drept Canal Dunare Marea Neagra afectate de alunecarea de teren de la cotaterenului natural la cota +10mrMB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Canal Dunare Marea Neagra: km 30+000 - 30+500, mal drept, intre cota + 10mrMB si cota teren natural.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Excavatii pt curatarea materialului alunecat pe taluz, in rigola ranforsata si pe drumul tehnologic de la cota +10mrMB, inclusiv excavatii pentru executia zidului de sprijin pe coloane forate si a zidului de gabioane;
2. Amenajarea platformei de lucru pentru executia coloanelor forate si a ziului de sprijin, refacerea taluzurilor intre coronamentul rigolei ranforsate de la cota +10mrMB si radierul zidului de sprijin;
3. Executia coloanelor forate (21buc, d=1080mm, L=10m);
4. Executia zidului de sprijin (3 tronsoane x 17, 5m/tronson);
5. Umpluturi in spatele zidului de sprijin pe coloane forate;
6. Evacuarea de pe taluzurile alunecate a gabioanelor distruse;
7. Refacerea zidului de gabioane pe fundatie din beton simplu;
8. Umplutura din loess si pamant vegetal in spatele zidului de gabioane;
9. Drum de acces de la drumul tehnologic de cota +10mrMB la platform pentru executia coloanelor, refacerea locala a rigolei ranforsate;
10. Refacerea platformei drumului tehnologic de la cota +10mrMB;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caiet de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 348, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului, Garantia de participare: 13000 lei(fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier fiscal pt.firma;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea In prevederile Art.181;Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata locale si la bugetul consolidat;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatii de raportare financiarala data de: 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: Ofertantul (grupul de asociati) trebuie sa realizeze o cifra medie anuala de afaceri egala sau mai mare decat 2.600.000 lei;Scrisoare de bonitate din partea bancii; Declaratie pe propria raspundere ca nu figureaza in evidentele ANAF ca inactiv (conf. Cod fiscal Art.21 alin.4, lit.r).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Experienta similara-nivel minim - 1.300.000 lei;Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Informatii referitoare la personal de conducere, executie, persoanelor responsabile ptr. executia lucrarilor: responsabil tehnic cu executia, asigurarea unui inspector de calitate autorizat ISC(CQ), autorizatie RTE pentru lucrari hidrotehnice;Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Asigurarea tehnica pentru indeplinirea contractului;Certificari in domeniul constructiilor hidrotehnice: ISO 9001:2001; ISO 14001:2005; OHSAS 18001 pentru sanatatea si securitatea ocupationala; SA 8000:2001 pentru responsabilitate sociala; QM(marca calitatii);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii
30%
Descriere: conform descriere Fisa de date
3.
Perioada de garantie de buna executie
10%
Descriere: conform descriere Fisa de date
4.
Durata de executie
10%
Descriere: conform descriere Fisa de date
5.
Timpul de interventie in eventualitatea unor situatii de urgenta pe perioada de garantie
10%
Descriere: conform descriere Fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1994 / 04.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2010 12:00
Locul: Locul: Sediul central CN ACN SA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str.Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA Constanta - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str.Ecluzei Agigea, nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 907015, Romania, Tel.0241/702700, Fax: 0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2010 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer