Licitatie Publica - Refacerea Planului Urbanistic General al municipiului Oradea
Anunt de participare numarul 87588/01.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Kocsis, Tel.0259.437000, int.230, Email: [email protected], Fax: 0259.440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, cam.23, parter, Serviciul Relatii cu Publicul, Localitatea: Oradea, Cod postal: 4101000, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Demian, Tel.0259-437000, int.174
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Refacerea Planului Urbanistic General al municipiului Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Refacere PUG la municipiul Oradea, conform tema de proiectare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-conform temei de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 260, 504RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare: 15000 RON;
-garantie de buna executie5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea;
-decl. privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006;
-certificat constatator emis de ORC;
-certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale;
-bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2006-2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu 2.500.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(2006-2008);
-declaratie referitoare la efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani;
-declaratie cu personalul specializat disponibil pentru contract+CV-uri;
-declaratie privindutilajele, echipamentele tehnice disponibile pentru contract;
-lista cu subcontractantii, specializarea acestorasi acordurile de subcontractare;
-Certificat ISO 9001 sau echivalent;
-Certificat ISO 14001 sau echivalent;
Certificat ISO 18001 sau echivalent;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-a elaborat si finalizat in ultimii 3 ani minim 1 contract cu Elaborarea unui Plan Urbanistic General pentru un municipiu resedinta de judet, sau Plan de Amenajare a Teritoriului Zonal interorasenesc-copiile contractelor mentionate mai sus, insotite de procesele verbale de receptie si recomandari;
-minim 3 arhitecti inscrisi in RUR(Registrul Urbanistilor din Romania), cu drept de semnatura si certificat RUR de tip C si D, conform HG nr.1519/2004, cu experienta in domeniul planurilor de amenajare a teritoriului interorasenesc, a teritoriului periurban de tip D si in domeniul planurilor urbanistice de tip C.Se solicitaprezentarea in copie legalizata a cerificatului RUR pentru cei trei arhitecti.-Asigurare in dotare proprie sau contract de colaborare pentru plotter si statii grafice.-se solicitacopii legalizate ale licentelor softurilor ce urmeaza a fi folosite pentru realizarea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
65%
Descriere:
2.
durata de elaborare
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2009 11:00
Locul: sediul Primariei municipiului Oradea, sala Mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curetea de Apel Oradea
Adresa postala: Parcul Traian nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259-426881, Fax: 0259-415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Oradea-Serviciul Juridic
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-437000, Fax: 0259-440746
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2009 14:36