Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REFACEREA PLANULUI URBANISTIC GENERAL AL MUNICIPIULUI ORADEA


Anunt de participare numarul 126343/21.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Iuliana Kocsis, Tel. 0259.437000, int.233, Email:  [email protected], Fax:  0259.409406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MUNICIPIUL ORADFEA
Adresa postala:  P-ta Unirii nr.1 , parter, Serviciul Relatii cu Publicul, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  Viorela Stoica, Tel. 0259-437000, Fax:  0259-409406
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REFACEREA PLANULUI URBANISTIC GENERAL AL MUNICIPIULUI ORADEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea planului Urbanistic General pentru Municipiul Oradea conform temei de proiectare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Tema de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 950, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.10.2011 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantie de participare: 19000 RON;
-garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. privind calitatea de participant la procedura
-Decl. privind eligibilitatea-Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181
-Certif. constatatoare privind indeplinireaobligatiilor de platala bugetul general consolidat si labugetul local;
-Fisa de informatii generale-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-Certificat de inregistrare (CUI)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil , vizat si inregistrat de organele competente pe anii 2008, 2009, 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-valoarea cifrei de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani fiscali (2008- 2010) mai mare sau cel putin egala cu 1.900.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii prestatein domeniul urbanismului si amenajarii teritoriului in ultimii 3 ani
-copiile contractelor care indeplinesc cerintele solicitate, procesele verbale de receptie si recomandari prezentate in original, semnate si stampilate de la beneficiari sau documente constatatoare emise conform art.97^1 din HG 925/2006 actualizat
-Decl. referitoare la efectivelemedii anuale ale personalului angajat si al personalului de conducere in ultimii 3 ani (2008-2010)
-Declaratie cu personalul specializat asigurat-CV-urilepersoanelor specializate si copii de pe diplomele de studii
-Documente privind raportul juridic dintre ofertant si personalul specializat asigurat-copie legalizata a cerificatului RUR pentru cei trei arhitecti
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune-se solicitacopii legalizate ale licentelor softurilor ce urmeaza a fi folosite pentru intocmirea PUG-lui si RLU-ului aferent.
-Lista cusubcontractantii, specializarea acestora+acordurile de subcontractare-Certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru serviciile ce fac obiectul contractului si in perioada de valabilitate-Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Elaborarea a cel putin un Plan Urbanistic General pentru municipiu resedinta de judet sau a unui Plan de Amenajare a Teritoriului Zonal interorasenesc, in calitate de contractant unic sau lider intr-o asociere-minim 3 arhitecti inscrisi in RUR(Registrul Urbanistilor din Romania), cu drept de semnatura si certificat RUR de tip ?C? si ?D?, conform HG nr.1519/2004, cu experienta in domeniul planurilor de amenajare a teritoriului interorasenesc, a teritoriului periurban de tip ?D? si in domeniul planurilor urbanistice de tip ?C?.-Asigurare in dotare proprie sau contract de colaborare pentru plotter si statii grafice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2011 13:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Oradea-Sala Mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act nelegal al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Oradea-Directia Juridica
Adresa postala:  P-ta Unirii nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Tel. 0259-437000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2011 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer