Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REFACEREA PROTECTIEI ANTICOROZIVE LA CONSTRUCTII METALICE, OB. 301/1, REPARATII SI REFACEREA PROTECTIEI ANTICOROZIVE LA PROTECTIA ANTIFOC LA ELEMENTELE DIN BETON- OB301/1 SI PROTECTIE ANTICOROZIVA LA REZERVOARELE DE AZOT LICHID -OB. 701/2


Anunt de participare (utilitati) numarul 37882/31.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: STR.NICOLAE IORGA NR.1, JUDETUL MEHEDINTI, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel.0252/315848, In atentia: Rodica CHERESDI, Email: [email protected], Fax: 0252/323685
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: Calea Tg.Jiului, km 7, judetul MEHEDINTI, Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL MEA, Tel.+40-(0)252-311250, In atentia: doamnei Liliana PACALA, Fax: +40-(0)252-317908
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: Calea Tg.Jiului, km 7, judetul MEHEDINTI, Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel.+40-(0)252-311250, In atentia: doamnei Liliana PACALA, Fax: +40-(0)252-317908
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REFACEREA PROTECTIEI ANTICOROZIVE LA CONSTRUCTII METALICE, OB. 301/1, REPARATII SI REFACEREA PROTECTIEI ANTICOROZIVE LA PROTECTIA ANTIFOC LA ELEMENTELE DIN BETON- OB301/1 SI PROTECTIE ANTICOROZIVA LA REZERVOARELE DE AZOT LICHID -OB. 701/2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sucursala ROMAG-PROD, Calea Tg. Jiului, km7, jud. MH
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. EXECUTAREA DE LUCRARI PENTRU REFACEREA PROTECTIEI ANTICOROZIVE LA CONSTRUCTIILE METALICE, OB. 301/1,
2. EXECUTAREA DE LUCRARI PENTRU REPARATIA SI REFACEREA PROTECTIEI ANTICOROZIVE LA PROTECTIA ANTIFOC LA ELEMENTELE DIN BETON- OB301/1
3. EXECUTAREA DE LUCRARI PENTRUPROTECTIE ANTICOROZIVA LA REZERVOARELE DE AZOT LICHID -OB. 701/2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45442121-1 - Lucrari de vopsire a structurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt cuprinse in Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 22.000leiGarantia de buna executie - 10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Scadenta pentru facturile acceptate la plata este 120 zile de la data inregistrarii facturii la registratura achizitorului in conditiile receptionarii lucrarilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinOUG34/2006 , Certificat privind plata impozitelor, taxelor locale si la Bugetul de Stat consolidat,
Certificat de inregistrare si Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertuluide pe raza municipiului unde are sediul operatorul economic, valabile la data prezentarii ofertelor din care sa reiese existenta in domeniile de activitate ale operatorului economic, a codului C.A.E.N.specific lucrarilor.
Declaratie pe proprie raspundere ca firma este/ nu este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta la din punct de vedere profesional, ( pt. persoane juridice/fizice straine),
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatii financiare anuale, pe anul 2006 - formularul 10, 20, 30 40 sau extrase de bilant in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente
Informatii generale cifra mediede afaceri globala pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O listaa lucrarilor similare executatein ultimii cincii ani, insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune pentru asigurarea controlului calitatii, lucrarilor, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si al persoanelor responsabile cu executia lucrarilor, O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani; CV-uri si/sau atestarile personalului de conducere si personalului de conducere si personalului responsabil pentru executia lucrarilorO declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt. indeplinirea contractului, Lista cu numarul de personal de executie, pe specialitati, pentru executia lucrarilor.Certificat de implementare a sistemului calitatii si mediului in conformitate standardul SR EN ISO 9001/2001 si SE EN ISO 14001/2004 , valabile la data depunerii ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
5901
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Solicitare scrisa la Suc. ROMAG-PROD, contra cost-100 lei, la Casierie sau cu O.P. in cont IBAN RO02RNCB0179034575410001-BCR SUC. MH,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2007 12:00
Locul: Sucursala ROMAG-PROD-sala licitatii, loc. Dr. Tr. SEVERIN, Calea Tg. Jiului, km7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputernicitiai ofertantilor si observatorii desemnati ai UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantul va prezenta: 1. Dosarul privind sistemul propriu de asigurare a calitatii aplicat la lucrare- proceduri tehnice de excutie si panul calitatii pentru lucrare;2. Programul de masuri privind asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului pe perioada realizarii lucrarilor.3. Agrement de mediu pentru materialele utilizate la executia lucrarilor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Jud. Dolj, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.N. - Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga, nr. 1, Judetul MH, Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel.0252/326147, Fax: 0252/323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2007 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer