Licitatie Publica - Refacerea sistemului de canalizare in incinta Spitalului Clinic Colentina
Anunt de participare numarul 26588/03.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 20175, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Teodorov, Tel.316.01.19, Email: [email protected], Fax: 316.55.12
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital public de stat
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Refacerea sistemului de canalizare in incinta Spitalului Clinic Colentina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sos. Stefan cel Mare nr. 19-21 sector 2 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea lucrarii "Refacerea sistemului de canalizare din incinta Spitalului Clinic Colentina" - fazele SF, avize, PT+caiete de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232100-5 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea lucrarii "Refacerea sistemului de canalizare din incinta Spitalului Clinic Colentina" - fazele SF, avize, PT+caiete de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 235, 294RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2800 lei constituita prin scrisoare de garantie bancara valabila pana la 05.11.2007Garantie de buna executie- 5% din valoare contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare - bugetul localPlata prin Trezorerie, prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata inaintea semnarii contractului cu autoritatea contractanta
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;certificat de atestare fiscala- Directia de Taxe si impozite; Certificat de atestare fiscala - D.G.F.P.C.F.S; Certificatul de inregistrare si constator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca societatea are in obiectul de activitate, prestarea serviciilor care fac obiectul licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; bilantul contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat ( copie stampilata si semnata, cu mentiunea" conform cu originalul" pe fiecare pagina; solvabilitate patrimoniala; lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
solvabilitate patrimoniala mai mare de 50%; lichiditate generala mai mare de 125%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani; declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractului; declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; documente care confirma certificarea ISO 9001:2000; ISO 14001; min 1 recomandare de la beneficiarii unor lucrari de proiectare canalizare si 1 de la beneficiarii unor lucrari de proiectare statii epurare ape uzate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cel putin 3 contracte pentru proiectare lucrari de canalizare incheiate si indeplinite in ultimii 3 ani- minim 1 contract pentru epurare ape uzate rezultate din spitale, incheiat si indeplinit in 2006-2007
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
financiar
40%
Descriere:
2.
tehnic
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10815/02.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2007 10:30
Locul: Spitalul Clinic Colentina
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si delegatii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, ,Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr. 5 sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 043589, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Spitalului CLinic Colentina
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare nr. 19-21 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020125, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2007 09:14