Licitatie Publica - Refacerea terenului in zona balastierelor si imprejmuirea de securitate a Aeroport International Brasov Ghimbav - proiectare si executie
Anunt de participare numarul 112903/13.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: IORDAN EMILIA, Tel. 0268/410777/221, Email: [email protected], Fax: 0268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Refacerea terenului in zona balastierelor si imprejmuirea de securitate a Aeroport International Brasov Ghimbav- proiectare si executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: PlatformaGhimbav
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Refacerea terenului in zona balastierelor si imprejmuirea de securitate a AIBG - proiectare si executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studiu topo, proiect tehnic si executie : Amenajare terensi imprejmuire
Valoarea estimata fara TVA: 14, 640, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 150000 lei .GARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VAL CONTRACT FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL. PLATA CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta, -Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de D.G.F.P.C.F.S., inclusiv pentru indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale - original, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de consiliul local- original, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( original sau copie legalizata ) ? nu mai vechi de 30 zile fata de data limita de depunere a ofertelor,
Certificat unic de inregistrare (CUI) emis de Oficiul Registrului Comertului (copie).Pentru persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Toate documentele pentru oferta vor fi traduse si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale privind cifra de afaceri in domeniul de activitate pe ultimii 3 ani - Formular- Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 25.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani,
- ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalent,
-Declaratie care contine informatii privind personalul disponibil, responsabil direct de indeplinirea contractului-Lista cu personalul implicat in executia studiulului topo;
-Lista cu personalul implicat in executia proiectului;
-Lista cu personalul implicat in executia lucrarii,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Un contract de lucrari de sistematizare pe verticala pentru un aeroport, in valoarede minim 4.500.000 lei, insotit de procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru lucrarea respectiva, precumsi derecomandarea beneficiarului pentru lucrare;
- responsabil tehnic cu executia autorizat MDRT.-2 proiectanti atestati AACR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Brasov, EroilorNr. 5, et. I , cam. 117.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentant legal sau imputernicire din partea firmei ofertante impreuna cu act de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, 6, Sector 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TribunalulBrasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie, nr. 45, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500097, Romania, Tel. 0268-418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor, 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel. 0268410777, Email: [email protected], Fax: 0268472305
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2010 13:43