Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REFINANTARE MAI, REFINANTARE, LINIE DE CREDIT


Anunt de intentie (utilitati) numarul 25934/16.01.2013
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Municipala RAM Buzau
Adresa postala: Str.Unirii, Bl.13AB Sediul Incalzire, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Punct(e) de contact: Tacea Constantin, Tel. +40 238718014, In atentia: Ilie Cameluta, Email: [email protected], Fax: +40 238725393
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
REFINANTARE MAI
II.2) Tipul de contract
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste prelungirea unei linii de credit deja existente in valoare de 600, 000 lei.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2013
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.03.2013
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.05.2013
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 82, 200RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se doreste prelungirea unei linii de credit deja existente in valoare de 600, 000 lei.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Ianuarie 2013
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
REFINANTARE
II.2) Tipul de contract
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste prelungirea unei linii de credit deja existente in valoare de 1, 500, 000 lei.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.05.2013
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 20.05.2013
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 30.07.2013
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 205, 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se doreste prelungirea unei linii de credit deja existente in valoare de 1, 500, 000 lei.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Ianuarie 2013
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
LINIE DE CREDIT
II.2) Tipul de contract
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea unei noi linii de credit in valoare de 5, 000, 000 lei.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2013
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.02.2013
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 30.04.2013
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 725, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se doreste achizitionarea unei noi linii de credit in valoare de 5, 000, 000 lei.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Ianuarie 2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 1, 012, 700 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.01.2013 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer