Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REFUNCTIONALIZARE CAMIN G10 IN LOCUINTE SOCIALE


Anunt de participare numarul 45793/07.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VULCAN
Adresa postala: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336200, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE FARA, Tel.0254570340, Email: [email protected], Fax: 0254571910, Adresa internet (URL): www.e-vulcan.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REFUNCTIONALIZARE CAMIN G10 IN LOCUINTE SOCIALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Vulcan, Aleea Muncii, nr. 6, camin G8
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Refunctionalizare camin G10 in locuinte sociale presupune executia lucrarilor de modernizare a unui imobil existent P+4, situat in municipiul Vulcan, str. Aleea Muncii nr. 6, lucrari care constau din: construire acoperis tip sarpanta, recompartimentari, inlocuirea completa a tamplariei interioare si exterioare, modernizare fatade, RK instalatii termoficare, electrice, sanitare, s.a.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215220-5 - Lucrari de constructii de cladiri sociale, altele decat caminele si structurile cu caracter social (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 618, 740.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE , astfel :10% din valoarea contractului conform Fisei de date a achizitiei din documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare buget local si din buget M.D.L.P.L. Pentru 2008 prevede executia de max 1.300.000 lei (sume aprobate pe 2008). Pentru restul lucrarilor pe masura alocarii de fonduri de la bugetul M.D.L.P.L.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
3.Documente specifice eliberate de institutiile de resort din care sa rezulte confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si la bugetul general consolidat la 29.02.2008.
4.certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (nu mai vechi de 30 de zile)
5.autorizatie de functionare sau echivalente
6.Persoane juridice/fizice straine : documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia financiara pentru exercitiul financiar incheiat (bilantul contabil la decembrie 2007 vizat de administratia financiara)
2.Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular B2 din documentatia de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind capacitatea tehnica
2.Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Incheierea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar. Se va prezenta Contractul de lucrari, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, recomandare de la beneficiari vizata de I.S.C.- Dovada detinerii si implementarii Sistemului de Management al Calitatii ISO 9001;
- Calificarea personalului de conducere si executie : Anexa la Formularul 12I se vor prezenta copii xerox dupa prima si filele relevante din carnetul de munca, ce fac dovada specializarii persoanelor care executa lucrarea, iar in situatia in care personalul nu este angajat permanent se vor prezenta conventii de lucru vizate de Oficiul Fortelor de Munca.- Prezentarea urmatoarelor formulare: Formular 12C, Formular 12F, Formular 12H, Formular 12I, Formularul 12G din documentatia de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarilor
10%
Descriere:
3.
Termen de garantie a lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12246/28.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2008 13:00
Locul: Sala de raport a Institutiei Primarului - municipiul Vulcan
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: Institutia Primarului - municipiul Vulcan, bd Mihai Viteazu, nr 31, Localitatea: VULCAN, Cod postal: 336200, Romania, Tel.0254570340, Email: [email protected], Fax: 0254571910, Adresa internet (URL): www.e-primvulcan.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2008 07:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer