Licitatie Publica - Regenerarea infrastructurii rutiere si edilitare - Infiintarea alimentarii cu apa si canalizarii menajere in Rudeni, Oras Chitila
Anunt de participare numarul 108374/24.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)
Adresa postala: str. Ion Olteanu, nr. 6, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Punct(e) de contact: Elena Petre, Tel. 021.436.37.09, Email: [email protected], Fax: 021.436.37.10, Adresa internet (URL): www.primariachitila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Regenerarea infrastructurii rutiere si edilitare - Infiintarea alimentarii cu apa si canalizarii menajere in Rudeni, Oras Chitila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Chitila, Judetul Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie privind introducerea retelei de distributie a apei potabile, realizarea unei gospodarii de apa; introducerea retelei de canalizare a apelor uzate menajere si trei statii de pompare a apelor uzate menajere. Lungimea totala a strazilor pe care se introduc retelele de distributie a apei si canalizare ape uzate menajere este de 4.727, 00 m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.2)
45252126-7-Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Introducerea retelei de distributie a apei potabile cu bransamente la proprietati si realizarea unei gospodarii de apa care sa asigure necesarul de apa pentru locuitorii din zona si care va cuprinde urmatoarele: captare subterana tip put forat de mare adancime (225 m), rezervor de inmagazinere a apei, statie de clorinare si statie de pompare a apei; introducerea unei retele de canalizare a apelor uzate menajere cu racorduri la proprietati si trei statii de pompare a apelor uzate menajere. Lungimea totala a strazilor pe care se introduc retelele de distributie a apei si canalizare ape uzate menajere este de 4.727, 00 m, cuprinzand un numar de 6 strazi conform specificatiilor tehnice anexate (Proiectul tehnic cu Detalii de executie)
Valoarea estimata fara TVA: 6, 027, 949RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantie participare: 120000Lei-scrisoare/instrument garantare emis banca/soc. asigurari;ordin de plata, contRO96TREZ4225006XXX000296 Trez. Buftea;2.Garantie buna executie: 10%din val.fara TVA contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al orasului Chitila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; 3. Cazier judiciar al persoanelor aflate la conducere; 4. Certificat de cazier fiscal al ofertantului/ofertantilor asociati; 5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; 6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 7. Certificat de inregistrare; 8. Codul unic de inregistare; 9. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani - 2007, 2008.2009; 2. Indicatori financiari; 3. Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri; 4. Capacitate financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Media profitului net pe ultimii 3 ani sa fie pozitiva; 2. Lichiditate generala mai mare sau egala cu 100%; 3. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: mai mare sau egala cu 12000000, 00 Lei; 4. Dovada capacitatii financiare de cel putin 40% din valoarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind experienta similara, resurse tehnica, resurse umane; 2. Standarde de asigurare a calitatii; protectie a mediului; SSM
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 5 ani, a minimum 2 contracte de lucraridin care: 1 contract avand ca obiect retele de distributie a apei potabile si gospodarie de apa cu valoare cel putin egala cu 1.300.000, 00 LEI sau echivalent in Euro, 1 contract avand ca obiect retele de canalizare a apei uzate menajere cu valoare cel putin egala cu 3.000.000, 00LEI sau echivalent in Euro;procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si/sau receptie finala, dupa caz; cel putin 2 recomandari; utilaje, mijloace de transport, echipamente specifice; personal calificat; 2. Certificate ISO 9001, ISO 14001, OSHAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctajul tehnic
35%
Descriere: Conform fisei de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2010 11:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local Chitila, situata in incinta Casei de Cultura "Tudor Arghezi"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor sau alte persoane autorizate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021 319.51.83, Fax: 021 332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Chitila - Compartimentul investitii, integrare si derulare programe europene
Adresa postala: Str. Ion Olteanu, nr. 6, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Tel. 021 436.37.09, Email: [email protected], Fax: 021 436.37.10, Adresa internet (URL): www.primariachitila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2010 14:44