Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Regia Autonoma Aeroportul"Stefan cel Mare" Suceava


Anunt de participare (utilitati) numarul 31346/06.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Aeroportul"Stefan cel Mare" Suceava
Adresa postala: O.P. 1, C.P. 9, municipiul Suceava, judetul Suceava, Romania, Localitatea: Salcea, Cod postal: 720005, Romania, Punct(e) de contact: Claudiu Vasile Alisavetei, Tel.0230529999, Email: [email protected], Fax: 0230529999, Adresa internet (URL): www.aeroportsuceava.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Regia Autonoma Aeroportul"Stefan cel Mare" Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: R.A. Aeroportul Stefan cel Mare Suceava, oras Salcea, judet Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare catre R.A. Aeroportul Stefan cel Mare Suceava, oras Salcea, judet Suceava a unui echipament de deszapezire, care trebuie autorizat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana, A.A.C.R.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29523130-1 - Pluguri si turbine pentru zapada (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un singur produs
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare prin scrisoare de garantie bancara in cuantum de 10000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ofertantul va face o oferta de finantare in leasing. Singura garantie oferita pentru finantare este echipamentul ce face obiectul prezentei licitatii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Certificat de autorizare emis de AACR (pentru furnizarea de produse cu specific aeroportuar).
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de inregistrare al societatii emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial
( copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)
2.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data deschiderii ofertelor(original dau copie legalizata)
3. Certificat de autorizare emis de AACR ( pentru furnizarea de produse cu specific aeroportuar).
In cazul persoanelor juridice straine:
Documente edificatoare prin care sa se dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica si atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 30.06.2007, vizat si inregistrat de organele competente.
2. Balanta la 30.06.2007
3. Informatii generale, cuprinzand si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani Formularul 8
- Recomandare din partea altor beneficiari
- Experienta similara minim 1 echipament similar livrat
- ISO 9001:2000 la producator si ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei cu leasing inclus
50%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice si functionale
25%
Descriere:
3.
Termen de livrare nu mai tarziu de 21 decembrie 2007
15%
Descriere:
4.
Disponibilitatea de a asigura servicii postvanzare si asistenta tehnica, garantia
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar sau prin ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2007 11:00
Locul: R.A. Aeroportul Stefan cel Mare Suceava, oras Salcea, judet Suceava.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
fonduri de finantare - buget propriu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.41; 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.41; 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma Aeroportul"Stefan cel Mare" Suceava
Adresa postala: O.P. 1, C.P. 9, municipiul Suceava, judetul Suceava, Romania, Localitatea: Salcea, Cod postal: 720005, Romania, Tel.0230529999, Email: [email protected], Fax: 0230529999, Adresa internet (URL): www.aeroportsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2007 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer