Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reglajul automat al bobinei de stingere nr. 2 in statia Floresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 136870/22.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Memorandumului nr. 27, etaj IV, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Geodescu, Tel. +40 264405505, Email: [email protected], Fax: +40 264405500, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reglajul automat al bobinei de stingere nr. 2 in statia Floresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Statia Cluj-FLoresti ? Loc. Floresti, DE 60 Cluj Napoca-Oradea, km 7, jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reglajul automat al bobinei de stingere nr. 2 in statia Floresti conform solicitarilor Caietului de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reglajul automat al bobinei de stingere nr. 2 in statia Floresti conform solicitarilor Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 405, 184RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
6.000 lei. Ofertantul are obligatia de a prezenta Garantia de participare la licitatie. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii Garantiei de participare la licitatie, sau a caror Garantie de participare nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata vor fi respinse si returnate la deschidere. Modalitatea de constituire a Garantiei de participare la licitatie este conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovada constituirii garantiei de participare cu documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM. Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare poate fi retinuta in urmatoarele situatii: - oferta a fost retrasa in perioada de valabilitate; - oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. - oferta este declarata castigatoare si nu este constituita garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. Cuantumul garantiei de buna executie este de 7% din valoarea contractului de lucrari fara TVA. La modul de constituire al GBE se vor avea in vedere art.90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si prevederile H.G. nr. 1045/2011 In cazul decalarii termenului de prestare prin act aditional se va urmari si prelungirea perioadei initiale de valabilitate a garantiei de buna executie. Daca prin acte aditionale ulterioare, se majoreaza valoarea contractului se va majora corespunzator si valoarea garantiei de buna executie, astfel incat la finalizarea contractului , aceasta sa reprezinte procentul de 7 % din pretul platit fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Modalitati de plata: OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: completare formular 3 anexat. Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gaseste in nici o situatie din cele precizate la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 completare formular 4 anexat.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare: Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gaseste in situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 completare formular 2 anexat.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt: Director Sucursala: Rares Rusu Director Tehnic Sucursala: Ciprian Bud in calitate de inlocuitor al directorului de sucursala Director Economic Sucursala: Leontina Magdas. Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania ? formulare tip eliberate de organismele abilitate, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale-formular tip eliberat de organismele abilitate, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Formular 10 anexat.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: formular 5 anexat. Fisa informatii generale: formular 7 anexat Persoane juridice/fizice romane: Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. In cazul prezentarii certificatului in copie, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri: informatii privindmedia cifrei de afaceri globala pe cel mult ultimii 3 ani: valoare minima 769.849 lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari in ultimii 5 ani
Lista de experienta similara: Cerinta minima: prezentarea unui contract de executie lucrari similar ca si complexitate tehnica cu cel solicitat, finalizat in termenul contractual, cu o valoarea minima de 364.665 lei
Informatii privind personalul tehnic de specialitate: Cerinta minima: Calificari ale personalului implicat in executarea lucrarii
Informatii privind subcontractantii (daca exista)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Informatii privind asociatii (daca exista)
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Se precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii. ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de LE va consta intr-un proces repetitiv de ofertare. Pentru a putea participa la etapa finala de LE, operatorii ec tr sa fie inregistrati in SEAP, conf prevederilor HG1660/2006, art.6.AC va invita sa participe la aceasta etapa operatorii economici care au oferte admisibile(acceptabile si conforme).Obiectul procesului repetitiv: pretul ofertei. Ofertele depuse de catre operatori nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei etape electronice.In cursul desfasurarii LE nu se vor dezvalui informatii privind identitatea ofertantilor, sau noile preturiInformatii relevante referitoare la echipamentul folosit, conditiile concrete de realizare a licitatiei electronice se obtin de la operatorul SEAP( www.e-licitatie.ro).Etapa finala de LE se va desfasura intr-o singura runda, avind durata de o zi.La momentul finalizarii acestei faze, sistemul electronic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul final.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1691
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2012 08:45
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2012 10:00
Locul: Str. Memorandumului nr. 27, etaj IV, cam. 407, Cluj -Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei; persoanele imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc, au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti ? Sucursala de Transport Cluj - Consilier Juridic
Adresa postala: Str. Memorandumului nr.27, etaj IV, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel. +40 264405524, Fax: +40 26440500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2012 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer