Licitatie Publica - Regularizare rau Susita pe sectorul pod Ursati DN 67 D - pod DN 67 Tg. Jiu - Dr. Tr. Severin, judetul Gorj
Anunt de participare numarul 129681/06.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Adresa postala: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL MÜLLER, Tel. 0251.426655, Email: [email protected], Fax: 0251.427597, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Regularizare rau Susita pe sectorul pod Ursati DN 67 D - pod DN 67Tg. Jiu - Dr. Tr. Severin, judetul Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrarile sunt amplasate de-a lungul raului Susita, aval pod Ursati DN 67 D pana la pod DN 67 Targu ? Jiu - Drobeta Turnu Severin.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de regularizare si aparari de mal in albia minora a raului Susita, judetul Gorj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
45246200-5-Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
recalibrare albieL = 5, 0 km;
consolidari de malL = 2, 1 km;
praguri de fund10 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 259, 874RON
II.2.2) Optiuni
Da
in conditiile art.122, litera i din O.U.G. nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 100000 lei; garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare: bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat de participare la licitatie cu of. independenta, declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in prev. art. 180 si 181 din OUG 34/2006, declaratia privind calitatea de participant la procedura, declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, certificat de inregistrare, certificat constatator emis de O.N.R.C.din care sa rezulte obiectul de activitate (executie lucrari de constructii hidrotehnice ) si faptul ca nusuntinscrisementiunicuprivirelaaplicareaLegiinr. 85 / 2006privindprocedurainsolventei(pt. pers.fiz. sau jur.),
Persoanejuridice /fizicestraine: documentecaredovedesco formadeinregistrare/atestare in calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident ;certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii (executie lucrari de constructii hidrotehnice).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale privind cifra de afaceri,
bilant contabil la 31.12.2010, obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari daca este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul sa fi realizat, in ultimii trei ani, o cifra de afaceri de cel putin 12519750 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, recomandari din partea altor beneficiari, declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si al responsabilului tehnic cu executia lucrarilorsi respectiv al responsabilului cu verificarea calitatii, declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice pe speciful executiei lucrarilor, necesare pentru realizarea obiectivelor de investitii, documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii, documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu; documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de managemnet al sanatatii si securitatii ocupationale, documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management de responsabilitate sociala, informatii privind subcontractantii, informatii privind asocierea, informatii privind sustinerea operatorilor economici
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul sa fi finalizat contracte similare (contracte al caror obiect a fost executia de constructii hidrotehnice similare de tipul: regularizari si recalibrari de albie, consolidari si aparari de mal, diguri, epiuri, punerea in siguranta baraje etc.) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 6259800 lei (fara T.V.A.);
-desemnarea de ofertant, ca responsabil tehnic cu executia lucrarilor(R.T.E.), a unei persoane care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul: V? Constructii si amenajari hidrotehnicecu experinta in activitatea de RTE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
45%
Descriere: org.ex.lucr.20p, sist.manag.calit.5p, prot.med.20p
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2011 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal -conf. art. 256^2 litera b) din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic si Contencios al Administratiei Bazinale de Apa Jiu
Adresa postala: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Tel. 0251.42.66.55, Email: [email protected], Fax: 0251.42.75.97, Adresa internet (URL): www.apejiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2011 17:13