Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Regularizarea paraielor Ditrau si Martonka in scopul prevenirii inundatiilor si a revarsarilor de apa in comuna Ditrau, judetul Harghita


Anunt de participare numarul 78504/27.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DITRAU
Adresa postala: STR. Libertatii, NR-9- JUD. HARGHITA, Localitatea: Ditrau, Cod postal: 537090, Romania, Punct(e) de contact: Puskas Elemer, Tel.0266-353130, Email: [email protected], Fax: 0266-353231, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: autoritati publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Regularizarea paraielor Ditrau si Martonka in scopul prevenirii inundatiilor si a revarsarilor de apa in comuna Ditrau, judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Ditrau paraiele Martonak si Ditrau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Regularizarea paraielor Ditrau si Martonka in scopul prevenirii inundatiilor si a revarsarilor de apa in comuna Ditrau, judetul Harghita. Executarea de lucrari si proiectare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1.Lucrari: Executarea lucrarilor de regularizare pe paraul Ditrau bratul drept in intravilan si extravilan pe o lungime de 2.225 m extravilan si 4.705 m intravilan, bratul stang in intravilan si extravilan pe o lungime de 1.180 m extravilan amonte si 4.629 m intravilan.
Lot 2 Proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 886, 538.02EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
20.000 RON pentru LOT 1. si 5.000 RON pentru LOT nr.2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul PHARE 2006 CES, linia de buget RO 2006/018-147.04.01.04.01 si bugetul local. Valoarea contractului este limitata de contractul de finantare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art 44 din OUG nr. 34/2006 cu modificari ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru Lot 1 si Lot 2: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG nr.34/2006, Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor fata de: Bugetul de stat (bugetul consolidat), Bugetul local (original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertei), Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala in original sau copie legalizata original valabil la data deschiderii ofertei. Prezentarea certificatului constatator nevalabile sau numai in copie se considera lipsa.Copie dupa certificatul de inregistrare eliberat de ORC.Documente care dovedesc o forma de inregistrare in tara de origine / apartenenta la o asociere profesionala in copie legalizata si tradus in limba romana de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru LOT 1 si LOT 2: Cerinta minima: Bilant contabil anul de referinta, anul, 2006, 2007, 2008 inregistrat de catre DFP. Informatii privind cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In ultimii 3 ani saaiba incheiat anul financiar cu profit, in cazul in care nu indeplineste aceasta conditie se considera neeligibil.LOT 1: Nivel minim impus: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008): 2.300.000 EURLOT 2: Nivel minim impus: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008): 250.000 EUR. LOT 1: Lichiditate generala pentru anul 2007.Cerinta minima: nivelul minim impus: 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LOT 1 Lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniLOT 2 Lista principalelor servicii in ultimii 5 ani.Lista de experienta similara.
Lot 1: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii. Lot1 ;i Lot 2 informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Lot 1 Standarde de asigurarea calitatii, Standarde de protectia muncii. Lot 1 si Lot 2: Standarde de protectia mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LOT 1: Se stabileste ca limita impusa realizarea, in ultimii 5 ani a cel putin 4 lucr. similare in lucrari de regularizare a paraielor, raurilor, lucrari hidrotehnice de mal, albie.Prezentarea a 2 contracte in valoare de 400.000 EUR/contract.LOT 2: Se stab. ca limita impusa realizarea in ultimii 5 ani a 2 contracte de servicii similare si 2 recomandari.LOT 1: Completarea form.model anexat. Prezentarea de: 2.CV-uri pentru pers. cheie in indeplinirea contr., calificari alepersonalului si prezentarea diplomelor de licenta.3. Efectivele medii anuale ale personalului pe ultimele 3 ani.4. Este oblig. ca orice ofertant sa faca dovada ca are in structurile sale 2 ingineri de constructii hidrotehnice, 2 ingineri instalatori, 1 inginer protectia mediului, 1 responsabil tehnico executie cu atributii de serviciu pentru perioada de derulare a lucrarilor la punctul de lucru in cauza, 1 inginer specialist in domeniul constructiilor edilitare. Se va prezenta obligatoriu pentru personalul tehnic relatia de munca prin angajare (contract individual de munca vizat de ITM) sau conventie civila de prestari de servicii in vigoare in copie, valabil la depunerea ofertelor. Se vor depune CV-uri pentru persoanele de mai sus mentionate.LOT 2: Efectivele medii anuale ale personalului pe ultimele 3 ani. Prezentarea de CV-uri si diplome de licenta este obligatoriu pentru urmatoarele: Este obligatoriu ca orice ofertant sa faca dovada ca are in structurile sale 1 inginer constructii hidrotehnice cu vechime min. 10 ani, 1 inginer geolog pentru studii hidrogeologie cu o vechime min. 2 ani, 1 ecolog cu vechime min. 2 ani, 1 inginer instalatii cu vechime min. 2 ani, 1 inginer mecanic cu vechime min. 5 ani.3. Este obligatoriu ca ofertantul sa faca dovada in copie a urmatoarelor certificate: Certificat de atestare pentru elaborarea studiilor de evaluare a impactului asupra mediului si Certificat de atestare pentru elaborarea documentatiilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2006/018-147 04 01 04 01 73
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 15:00
Locul: Comuna Ditrau, str. Libertatii nr.9 Judetul Harghita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti de ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2006 CES, linia de buget RO 2006/018-147.04.01.04.01
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gheorghe Doja nr.6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.(+40)0266/310145, Email: [email protected], Fax: (+40)0266/310145
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector nr. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Ditrau
Adresa postala: str. Libertatii nr. 9, Localitatea: Ditrau, Cod postal: 537090, Romania, Tel.+40-266-353 130, Email: [email protected], Fax: +40-266-353231
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2009 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer