Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - reinnoirea contractului de tip Microsoft Enterprise Agrement si furnizarea de produse software ce vor fi incluse in Enterprise Agrement


Anunt de participare (utilitati) numarul 88046/08.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Ionela Florea, Tel.2041373, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
reinnoirea contractului de tip Microsoft Enterprise Agrement si furnizarea de produse software ce vor fi incluse in Enterprise Agrement
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul CN AIHCB SA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 181, 128.76EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1) reinnoirea contractului de tip MICROSOFT ENTREPRISE AGREMENT cu firma Microsoft (conform cerintelor prevazute la Cap. III lit. A din Caietul de Sarcini Sectiunea II a documentatiei de atribuire);
2) furnizarea de noi produse software-licente Microsoft ce vor fi incluse in ENTREPRISE AGREMENT (conform cerintelor prevazute la Cap. III lit. B din Caietul de Sarcini Sectiunea II a documentatiei de atribuire);
3) furnizarea de produse software-licente Microsoft pe baza unor comenzi tip True-up (conform cerintelor prevazute la Cap. III lit. C din Caietul de Sarcini Sectiunea II a documentatiei de atribuire);
Cod CPV 48900000-7 Diverse pachete software si sisteme informatice
Cod CPV 72268000-1 Servicii de furnizare de software
Cod CPV 48210000-3 Pachete software pentru retele
Cod CPV 48219300-9 Pachete software de administrare
Cod CPV 48223000-7 Pachete software pentru posta electronica
Cod CPV 48331000-7 Pachete software pentru gestionarea proiectelor
Cod CPV 48422000-2 Suite de pachete software
Cod CPV 48510000-6 Pachete software de comunicatii
Cod CPV 48600000-4 Pachete software pentru baze de date si operare
Cod CPV 48620000-0 Sisteme de operare
Cod CPV 48760000-3 Pachete software de protectie antivirus
Cod CPV 48920000-3 Pachete software de birotica
Cod CPV 72260000-5 Servicii de software
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48900000-7 - Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48210000-3-Pachete software pentru retele (Rev.2)
48219300-9-Pachete software de administrare (Rev.2)
72260000-5-Servicii de software (Rev.2)
72268000-1-Servicii de furnizare de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Diverse pachete software, precum si servicii software
Valoarea estimata fara TVA: 1, 181, 128.76EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant pt part 49.610 lei. Garantia de buna executie a contractului 5 % din valoarea contractului subsecvent pe trei ani
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Conform paragrafului H1 din documentatia de atribuire documente care dovedesc situatia personala a ofertantului/ofertantilor asociati: pentru persoane juridice romane-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 (formular H1), certificat de atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei iar pentru persoane juridice straine documente similare celor solicitate persoanelor juridice romane.Conform paragrafului H2 din documentatia de atribuire documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a ofertantului/ofertantilor asociati: pentru persoane juridice romane-Certificat constatator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC iar pentru persoane juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Autorizatie de livrare a produselor ofertate. (Formular H2 Sectiunea IV).
Se solicita prezentarea autorizatiei emisa de catre Microsoft, respectiv sa aiba statut de Microsoft Large Account Reseller si Microsoft Gold Certified Partner cu Licensing Competence (Licensing Solutions si License Delivery sau Software Asset Management).
In dovedirea indeplinirii acestei conditii ofertantii vor prezenta autorizatia din care sa reiasa faptul ca au statut de Microsoft Large Account Reseller si Microsoft Gold Certified Partner cu Licensing Competence. Documentele privind Licensing Competence vor contine Licensing (Licensing Solutions si License Delivery) sau Software Asset Management.In cazul in care autorizatia/documentele nu sunt redactate in limba romana se va prezenta si o traducere autorizata a acestora in limba romana.
II. Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa indeplineasca obligatoriu urmatoarele cerinte minime privind standardele de asigurare a calitatii, respectiv:
1.Certificarea sistemului calitatii.
Se solicita ca ofertantul sa faca dovadacertificarii sistemului de Management al calitatii conform ISO 9001 :2000, pe numele ofertantului
Se va prezenta documentul (certificatul) prin care se atesta certificarea sistemului de Management al calitatii conform ISO 9001 :2000 sau echivalent pe numele ofertantului care va fi depus in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S183-264094 din 21.09.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2009 10:00
Locul: la sediul Companiei Nationale Aeroportul International Henri
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.004021/3195180, Email: [email protected], Fax: 004021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AIHCB SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.0212041408, Fax: 0212014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2009 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer