Licitatie Publica - Reluare procedura - dotari laboratoare; alte mijloace fixe si obiecte de inventar
Anunt de participare numarul 33711/26.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Nationala de Arte Bucuresti
Adresa postala: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010773, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel.3147331, In atentia: Tache Stanciu, Email: [email protected], Fax: 3147331, Adresa internet (URL): www.unarte.ro / www.unarte.org
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reluare procedura - dotari laboratoare; alte mijloace fixe si obiecte de inventar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul U. N. Arte / Strada General Budisteanu numarul 19, sectorul 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de mijloace fixe pentru dotarea laboratoarelor din cadrul Universitatii Nationale de Arte
Achizitia de mijloace fixe si obiecte de inventar penru buna desfasurare a procesului de invatamant
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30245000-8 - Pachete de software (Rev.1)
29541800-1-Utilaje de finisare a textilelor (Rev.1)
29823000-4-Scule cu motor (Rev.1)
30231000-7-Computere si imprimante (Rev.1)
32330000-5-Aparate audio si video de inregistrare si redare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Pachete de software
Lotul 2 - Computere si imprimante
Lotul 3 - Utilaje de finisare a textilelor
Lotul 4 - Aparate audio si video de inregistrare si redare
Lotul 5 - Scule cu motor
Cantitatile sunt mentionate in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 550, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.12.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Costul caietului de sarcini: 25 RONGarantie buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractuluiGarantie participare (RON): Lotul 1-2500Lotul 2-1100Lotul 3-1300Lotul 4-450Lotul 5-450
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: bugetul statului pentru dotari laboratoarevenituri proprii pentru alte mijloace fixe si obiecte de inventarPlata: ordin de plata prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontract conform art. 44; 45 din OUG 34 / 2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie de eligibilitate- declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 181- certificat de inregistrare fiscala- certificat de inregistrare ONRC- experienta similara (principalele livrari de produse)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale (cifra de afaceri pt. ultimii 3 ani)- certificat de atestare fiscala- certificat privind taxele si impozitele locale
- certificat constatator- ultimul bilant contabil
- ultima balanta de verificare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat ISO- certificat de importator sau de distribuitor autorizat al producatorului- asigurarea punerii in functiune a produselor si instruirea personalului pentru utilizarea acestora- mentenanta, garantie si service postgarantie- SOFTWARE: mentenanta si upgrade timp de cel putin 2 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Certificat ISO 9001 sau copie dupa contractul cu firma care- Scrisoare de la producator sau de la importator, care atesta ca operatorul economic este autorizat sa distribuie in Romania produsele ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
50%
Descriere:
2.
termen de livrare si punere in functiune
25%
Descriere:
3.
termen de garantie (upgrade, mentenanta)
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria U.N.ArteOP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2007 10:30
Locul: Sediul U.N.Arte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare operator economic poate delega o persoana pentru a participa la sedinta de deschidere a ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti,
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 021 319 51 83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul U.N.Arte
Adresa postala: Str. General Budisteanu 19, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010773, Romania, Tel.021 310.39.79, Fax: 021 310.39.79, Adresa internet (URL): www.unarte.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 17:39