Licitatie Publica - Remorcajul navellor militare, apartinand statului roman si altor state, ce intra/ies/ in/din portul Constanta
Anunt de participare numarul 44476/22.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02022
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Punct(e) de contact: Ermil Chelariu, Tel.655650 int. 129 sau 139, Email: [email protected], Fax: 610064
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Remorcajul navellor militare, apartinand statului roman si altor state, ce intra/ies/ in/din portul Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: Intrare/iesire in/din portul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Remorcajul navellor militare, apartinand statului roman si altor state, ce intra/ies/ in/din portul Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63371000-0 - Servicii de remorcare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
nr. prestatii: min43, max66
Valoarea estimata fara TVA: intre 179, 556 si 263, 032RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul se inceheie pe cant min cu posibilitatea suplim cu act aditional pe 2009.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participare: scrisoare de garantie bancara/OP/chitanta la casieria unitatii: 18 lei - lot I, 30 lei - lotII, 2.100 lei - lot III
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul poate depune oferta individual sau in asociere. Grupul de operatori economici carora li se atribuie contractul are obligatia sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind neincadrarea la art.180 si 181 din O.U.G34/2006, , certificate care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local;declaratie participant, certificat de inregistrare emis de Of. Reg. Com, certif inreg scopuri TVA; certificat constatator emis de Of. reg. Com. (pers. fizice/juridice romane)/documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inreg./atestare, apartenenta d.p.d.v. profesional in conf. cu prev. legale sin tara in care ofertantul este rezident (pt. pers.juridice/fizice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale; bilantul contabil la 31.12.2006, bilantul contabil pe 2005
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri globala (total pe 2004, 2005, 2006) de min: 4.700 lei - lotI;7.900 lei - lot II;526.000 lei - lot IIIPt. depunerea ofertei la mai multe loturi se aduna valorile corespunzatoare fiecarui lot.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii trei ani, insotita de recomandari privind indeplinirea corespunzatoare a contractelor din lista; declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti; declaratie privind remorcherele de care poate dispune ofertantul pt. indepl. coresp. a contractului, documente privind inchirierea sau subcontractarea daca e cazul; autorizatie/contract cu drept de exploatare serviciu in port Constanta; certificate de implementare a managementului calitatii (ISO sau OMCAS sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
un contract sau mai multe in valoare/contract sau valori cumulate/contracte de min: 1.400 lei - lotI, 2.380 lei - lot II, 157.800 lei - lot III, Pt. depunerea ofertei la mai multe loturi se aduna valorile corespunzatoare fiecarui lot.minim 3 remorchere de min 600 CP.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu solicitare scrisa si achitarea sumei la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2008 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2008 13:00
Locul: Constanta, str. Fulgerului nr.99 U.M. 02022, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: Bucuresti, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
021/3104642
Adresa postala: Str. Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: Constanta, Romania, Tel.0241/606598, Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02022
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: Constanta, Romania, Tel.0241610064, Fax: 0241610064
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2008 16:00