Licitatie Publica - RENOVARE , MODERNIZARE SI DOTARE CAMIN CULTURAL IN COMUNA PROVITA DE SUS
Anunt de participare numarul 130120/13.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PROVITA DE SUS(PRIMARIA COMUNEI PROVITA DE SUS)
Adresa postala: COMUNA PROVITA DE SUS, SAT PROVITA DE SUS, NR.366, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: Provita de Sus, Cod postal: 107480, Romania, Punct(e) de contact: BUCUR IRINA CORINA, Tel. 0244/354567, In atentia: BUCUR IRINA CORINA, Email: [email protected], Fax: 0244/354567, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RENOVARE , MODERNIZARE SIDOTARE CAMIN CULTURAL IN COMUNA PROVITA DE SUS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CAMIN CULTURAL IN COMUNA PROVITA DE SUS
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARE " RENOVARE , MODERNIZARE SIDOTARE CAMIN CULTURAL IN COMUNA PROVITA DE SUS"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI , PIESE SCRISE SI DESENATE , LISTE DE CANTITATI SI DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 957, 807, 780RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
19 156 , 16 GARANTIA PENTRU PARTICIPARE LA LICITATIE , GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10%DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN ORDONANTADECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURACERTIFICATE CONSTATATOARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE DESPRE OFERTANTIBILANT CONTABIL LA DATA DE 31 12 2008, 31 12 2009, 31 12 2010 VIZATE SI INREGISTRATE DE ORGANELE COMPETENTE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANILISTA PRIVIND UTILAJELE , INSTALATIILE , ECHIPAMENTELE TEHNICE NECESARE EXECUTARII LUCRARIIO DECLARATIE REFERITOARE LA EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE IN ULTIMII 3 ANI SE VOR PREZENTA URMATOARELE CERTIFICATE ISO 9001, ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
PREZENTAREA UNUI CONTRACT SIMILAR ;SE VOR PREZENTA COPIE DUPA CONTRACT , PROCES VERBAL DE RECEPTIE LA TERMINAREA LUCRARII , RECOMANDARE DIN PARTEA BENEFICIARILOR ;SE SOLICITA CA OFERTANTUL SA DOVEDEASCACA ARE LA DISPOZITIA SA PENTRU ACEASTA LUCRARE : UN INGINER LICENTIAT IN CONSTRUCTII CIVILE , UN INGINER LICENTIAT IN INSTALATII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2011 10:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI PROVITA DE SUS CONFORM FISEI DE DATE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR PE BAZA UNEI IMPUTERNICIRI INSOTITE DE CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS , NR. 6, SECT 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: STR.EMIL ZOLA , NR. 4, PLOIESTI, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel. 0244/522441, Email: [email protected], Fax: 0244/522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA PROVITA DE SUS, JUDETUL PRAHOVA , SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: COMUNA PROVITA DE SUS , NR. 366, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: PROVITA DE SUS, Cod postal: 107480, Romania, Tel. 0244/354567, Email: [email protected], Fax: 0244/354567
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2011 16:48