Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RENOVARE IMOBIL DIN STR. PETOFI SANDOR NR. 59


Anunt de participare numarul 132688/06.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Adresa postala: P-TA CETATII NR.1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Punct(e) de contact: CSABA ABRAHAM, Tel. +40 266315120, Email: [email protected], Fax: +40 266371137, Adresa internet (URL): www.miercureaciuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RENOVARE IMOBIL DIN STR. PETOFI SANDOR NR. 59
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: in Municipiul Miercurea-Ciuc
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RENOVARE IMOBIL DIN STR. PETOFI SANDOR NR. 59
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati: lucrari cuprinse in documentatia tehnica
Cantitatile sunt cuprinse in lista de cantitati anexa la prezenta documentatie de atribuire, la care se pot adauga lucrari suplimentare celor atribuite prin prezenta procedura.In caietele de sarcini mai sunt prezentate aspectele tehnice si cele calitative care vor trebui avute in vedere pe parcursul derularii lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 115, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare este de 2.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale
Certificat constatator emis de oficiul registruluicomertului
documente care dovedesc o forma de inregistraredeclaratii pe propria raspundere privind incadrarea societatii comerciale in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri minim 150000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
anexa nr.16-declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista va cuprinde: cel putin un contract similar a carui valoare este de min. 100000 lei, recomandarea beneficiarului, contractulsau extrasul din contract, document constatator eliberat de beneficiar care contine informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale conform art.97^1 din HG nr.925/2006Autorizatie emisa de Ministerul Culturii si Patrimoniului National pentru activitati in domeniul protejarii monumentelor, Certificatul ISO 9001, 14001, autorizatie de specialitate ANRE pentru executarea lucrarilor de instalatii electrice, Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in dotare sau prin inchiriere a unui parc de utilaje, compus din minim urmatoarele utilaje: - autobasculante- schele metalicepersoanele responsabile cu indepinirea contractului: declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat pe specialitati si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniinformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, inclusiv CVfunctia de sef santier, - inginer constructii civile - avand specializarea CCIA, ? inginer in constructii civile avand specializarea CCIA, responsabil tehnic cu executia ? grad I, - inginer in constructii fiind autorizat MDRT, coordonator lucrari electrice ? autorizat de ANRE pentru grad minim II B ? sau document echivalent, specializat in domeniul de restaurare arhitectura, inginerire-consolidare si/sau restaurare structuri istorice, electrician, muncitor necalificat, Personalul responsabil cu indepinirea contractului trebuie sa prezinte urmatoarele acte: CV- uri semnate in original din care sa reiese ca a participat la executia lucrarilor similare, Anexa nr.18 ? lista cu subcontractantii si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Va fi declarata castigatoare ofertantul a carui oferta este cu pretul cel mai scazut si documentatia depusacorespunde cerintelor din fisa de achizitie
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.01.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2012 10:00
Locul: la sediul Primariei Municipiului Miercurea-Ciuc, P-ta Cetatii nr.1 camera 102
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Fax: +40 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
sesizarea instantei in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta a actului autoritatii contractate considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Miercurea-Ciuc
Adresa postala: P-ta Cetatii nr.1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Tel. +40 266315120, Fax: +40 266371137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2012 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer