Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala comuna Fauresti, judetul Valcea: A. Modernizare strazi in comuna Fauresti, jud. Valcea 4839/A; B. Reabilitare camin cultural in comuna Fauresti, jud


Anunt de participare numarul 89959/02.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FAURESTI (PRIMARIA COMUNEI FAURESTI, JUDETUL VALCEA)
Adresa postala: COMUNA FAURESTI, SATUL GAINESTI, JUDETUL VALCEA, Localitatea: Fauresti, Cod postal: 247155, Romania, Punct(e) de contact: ION TIRVUICA, Tel.0250842496, Email: [email protected], Fax: 0250842496, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala comuna Fauresti, judetul Valcea: A. Modernizare strazi in comuna Fauresti, jud. Valcea 4839/A; B. Reabilitare camin cultural in comuna Fauresti, jud. Valcea 4839/B; C. Sistem integrat de alimentare cu apa si canalizare etapa I 4839/C"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Fauresti, sediul primariei comunei Fauresti
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si Executie:
Retea de alimentare cu apa=5, 571 km
Retele de canalizare si Statie de Epurare=5, 186 km
Modernizare drumuri=5, 889 km
Reabilitare Camin Cultural
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retea de alimentare cu apa=5, 571 km
Retele de canalizare si Statie de Epurare=5, 186 km
Modernizare drumuri=5, 889 km
Reabilitare Camin Cultural
Valoarea estimata fara TVA: 9, 023, 883RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 157500 lei.Garantia de buna executie este in procent de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata prin Programul PNDR Masura 322 cu finantare din fonduri europene.Informatii relevante pe site-ul www.apdrp.ro
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita inregistrarea legala a asociatiilor care depun oferta comuna inainte de semnarea contractului de executie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certificat de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: Completarea Formularului Informatii generale din Sectiunea a V-a;
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinte minime: 1. Prezentarea bilanturilor contabile intocmite pentru exercitiile financiare2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Ofertantul va prezenta cele trei bilanturi contabile, anexele la acestea si balantele de verificare contabila;
2. Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv.
3. Lichiditatea generala conform ultimului bilant contabil anual (active circulante/datorii curente x 100) sa fie peste 100%.
Note:
1. Ofertatii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus;
2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta minima:
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani va fi cel putin 18.000.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor/ asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).
Cerinta minima:
Scrisoare de bonitate care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca pentru executarea lucrarilor/serviciilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica in valoare de minim 1.800.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: 1. Prezentarea unei fise care sa cuprinda informatii privind experienta similara (completarea Formularului Experienta similara din Sectiunea a V-a Formulare);2. Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, insotita de procese verbale de receptie finala, pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contactante sau clienti privati. (Formular 12 F din Sectiunea a V-a Formulare) pentru activitatea de executie3. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (Formular 12 E din Sectiunea a V-a Formulare) pentru activitatea de proiectare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
perioada cea mai scurta de intocmire a PT + DE
15%
Descriere:
3.
perioada cea mai scurta de executare a lucrarilor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
c322040844000037 -
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2009 11:00
Locul: Comuna Fauresti, sediul primariei comunei Fauresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR: Reprezentant CRPDRP, Reprezentant UCVAP,
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala- masura 3.2.2., finantata prin FEADR
VI.3) Alte informatii
Din motive de natura tehnica, studiul de fezabilitate si documentatia suplimentara nu au putut fi atasata in SEAP. Insa, aceasta va fi pusa la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens, in mod gratuit, in conformitate cu prevederile art. 40, alin.2 si 3 din OUG nr. 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Strada Victoriei nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Fax: 0248211800, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro/ca_pit
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana care se considera vatamata printr-un act al autoritatii contractante, are dreptul de a contesta in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta a actului respectiv, pe cale administrativ-jurisdictionala, sau in justitie
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Achizitii publice din cadrul primariei Fauresti
Adresa postala: sat Gainesti, Localitatea: Fauresti, Cod postal: 247155, Romania, Tel.0250842496, Email: [email protected], Fax: 0250842496
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2009 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer