Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REORGANIZARE SI MODERNIZARE SECTII SPITAL-CORPURI BSI D


Anunt de participare numarul 119931/21.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Ioan" Galati
Adresa postala:  Str. Ghe Asachi nr 2, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800487, Romania, Punct(e) de contact:  Anisosra Sau, Tel. 0236/456196, Email:  [email protected], Fax:  0236/469849, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REORGANIZARE SI MODERNIZARE SECTII SPITAL-CORPURI BSI D
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII "SF.IOAN " ,
STRADA GHEORGHE ASACHI NR.2 GALATI
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 564, 516 si 2, 697, 974RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: SE VOR INCHEIA CONTRACTE SUBSECVENTE ANUALE IN FUNCTIE DE FONDURILE ALOCATE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTARE LUCRARI DE CONSTRUCTIE DE CLADIRI- REORGANIZAREA SI MODERNIZAREA SECTII SPITAL CORPURI B SI D, CONFORM CAIET DE SARCINI SI PROIECT TEHNIC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
COFORM PROIECT TEHNIC
Valoarea estimata fara TVA: intre 564, 516 si 2, 697, 974RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN SUMA DE 30000 RON ; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA FARA TVA A FIECARUI CONTRACT SUBSECVENT ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL ; TERMEN DE PLATA 60 ZILE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind eligibilitatea;
? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;
? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
? Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta
? Declaratie privind neincadrarea la art.69¹
? Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, valabil la data deschiderii? Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice ? taxe achitate pana la 31.01.2011? In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste acte.? Certificatul de inregistrare la Registrul Comertului cu dovada obiectului de activitate? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului de lucrari de constructii cladiri
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economica-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime de calificare : ? Fisa de informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani .In cazul unei asocieri/subcontractari, fiecare asociat/subcontractant va prezentat acest formular. Cuantumul minim solicitat a cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) = 4 000 000 lei ;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, insotita de cel putin un contract sau cumulat mai multe contracte ale caror obiecte au fost executia unor lucrari similare (consolidare, extindere, mansardare, modernizare) de natura si complexitate similara, in cuantum de min.1 500 000 lei fara TVA, prin prezentarea copiei dupa contract/contracte si a certificarilor de buna executie de la beneficiarii acestor contracte (Proces verbal de receptie, recomandare, etc). Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca are cel putin : -Responsabil tehnic cu executia (ing./ sing.) Responsabil cu asigurarea si controlul calitatiilucrarilor ( CQ) (ing./sing.)--Responsabil cu asigurarea securitatii muncii si PSI (ing./sing.)-Responsabil ANRE (inginer, sing)- -Responsabil ISCIR (inginer, sing )?Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca, de protectie a muncii si PSI. Firma ofertanta va trebui sa detina certificatul privind Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalent , certificatul privind Sistemul de Management al Mediului ISO 14001 sau echivalent , certificatul de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001 sau echivalent?Autorizatie ISCIR , Autorizare ANRE ? minim grad 2B pentru electricienii .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
numarul de runde :1; durata unei runde: 1(una) zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI , REPREZENTANTI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STRADA BRAILEI NR.153, Localitatea:  GALATI, Cod postal:  800367, Romania, Email:  [email protected], Fax:  0236460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al SPITALULUI CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII "SF.IOAN"
Adresa postala:  STRADA GHEORGHE ASACHI NR.2, Localitatea:  GALATI, Cod postal:  800487, Romania, Tel. 0236469100, Email:  [email protected], Fax:  0236469849, Adresa internet (URL):  www.spitalcopii.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2011 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer