Licitatie Publica - Rep. curente si modern. instal. de alim. cu apa si canalizare in statia de transf. 220/110 kV Tihau
Anunt de participare (utilitati) numarul 3242/23.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035617, Email: [email protected], Fax: 021 3035670
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN Transelectrica S.A. - ST Cluj
Adresa postala: Str. Memorandumului nr. 27, Localitatea: Cluj - Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel.0264405512, Email: [email protected], Fax: 0264405500
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CN Transelectrica S.A. - ST Cluj
Adresa postala: Str. Memorandumului nr. 27, Localitatea: Cluj - Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel.0264405512, Email: [email protected], Fax: 0264405500
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. - ST Cluj
Adresa postala: Str. Memorandumului nr. 27, Localitatea: Cluj - Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel.0264405512, Email: [email protected], Fax: 0264405500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Rep. curente si modern. instal. de alim. cu apa si canalizare in statia de transf. 220/110 kV Tihau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Locul principal de prestare: Statia de transformare 220/110 kV Tihau, com. Surduc, sat Tihau, jud Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare statie de pompare apa ( cabina put forat existent, hidrofor si statie de filtrare)reparare retele de distributie interioara apa siretele de canalizareexistente, realizare retea de colectare ape pluviale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de instalatii de apa sicanalizare menajera si pluviala
Valoarea estimata fara TVA: 186, 910RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantie de participare :3.500 lei ; 2. Garantia de buna executie = 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf. privind situatia pers. a op. ec., inclusiv cerintele ref.la inscrierea in reg.comertului sau al profesiei;Inf. si formalitati necesare pt. evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Decl. privind eligibilitatea, Decl. privind neincadrarea in preved. art.180 din OUG 34/2006, Conf. privind plata taxelor si imp. la bugetul gen. consolidat, Pers. jurid./fiz rom.- Certif emis de Of. Reg. Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Pers. jurid/fiz straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare atestare/apartenenta dpdv prof.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl privind eligibilitatea.2)Certif constatatoare privind indepl oblig de plata a imp si taxelor locale.3)Decl privind caz judiciar 4)Certif constatator emis de Of Reg si comertului 4)Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: mai mare sau egala cu 550.000Ron 5)Solvabilitate patrimoniala : mai mare sau egala cu 30%.6)Lichiditate gen : mai mare sau egala cu 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1).Incheierea in ultimii 5 ani a unui contract similar cu a valoare egala sau mai mare de 200.000 lei.2).Declaratii privind personalul angajat, a dotarilor proprii necesare pentru indeplinirea contractului. 3). Sistemul propriu de conducere si asigurarea a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
80%
Descriere:
2.
oferta tehnica
10%
Descriere:
3.
planul calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria S.T. Cluj sau cu OP in contul RO09 RNCB 0106 0265 8437 0001 BCR Cluj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2007 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2007 11:00
Locul: ST Cluj, str. Memorandumului nr. 27, etaj 4, sala 407
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; persoanele imputernicite din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel.+4(021)3104641, Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264596110, Email: [email protected], Fax: 02644593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti Sucursala de Transport Cluj - Consilier Juridic
Adresa postala: Str. Memorandumului NR.27, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel.0264405524, Fax: 0264405500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2007 15:05