Licitatie Publica - Rep. el. anuala tip RC1 la ERC 1400-04 si rep. el. anuala tip RC1 la MH 6500x90-02,Cariera Pesteana Nord,EMC Rosia
Anunt de participare (utilitati) numarul 73496/12.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DAVIDOIU, Tel.0253-212109, 0725531117, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170, In atentia: DUMITRU BOGDAN 0372531120, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Rep. el. anuala tip RC1 laERC 1400-04 si rep. el. anuala tip RC1 la MH 6500x90-02, Cariera Pesteana Nord, EMC Rosia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: EMC Rosia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie electrica anuala tip RC1 la excavatorul ERC 1400-04, Cariera Pesteana Nord, EMC Rosiasi reparatie electrica anuala tip RC1 la masina de haldat6500X90-02, Cariera Pesteana Nord, EMC Rosia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala - 2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelsuplimcontrmax1/5cantitinitHG925art6pct6.3(c)sit.de care s-a tinut cont la stab val. estim.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.04.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar part - 7.000 lei pentru lotul 1- 5.000 lei pentru lotul 2Gar de buna executie: 10%din valcontr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii mai multor ofertanti, asocierea va fi legalizata-cu desemnarea unui lider-fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prez.declaratii pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.180-181 din OUG 34/2006 si/sau cazier judiciar/certifificat echivalent
Persoane juridice romane vor prezenta Certificate constatatoare si Certificate de inregistrare, emise de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala
Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
Doc. vor fi prez.in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul financiar-contabil, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar-contabil precum si orice alte documente legale edificatoare
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3ani : - lotul 1:350.000 lei RON- lotul 2:250.000 lei RON
-lichiditate generala (active circulante/datorii curentex100): peste 100%
-solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasivx100): peste 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale
-subcontractanti
-experienta similara: ultimii 3ani cel putin un contract pentru reparatie electrica excavator SRs1300, ERC1400, SRs2000, masini de haldat 6500, 6300, 4400 valoare pentru experienta similara- 105.000 lei pentru lotul 1- 70.000 lei pentru lotul 2
-principalele servicii in ultimii 3ani, confirmate sau declaratie proprie
-minim 2 recomandari
-echipament tehnic-efective medii ale personalului angajat in ultimii 3ani
-certificat sistemul calitatii-certificat de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: cu factura fiscala, direct la casieria SNLO Tg.-Jiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2009 10:00
Locul: sediul SNLO Tg.-Jiu, Directia Achizitii Publice-Secretariat-sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: StrStavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie al SOCIETATIINATIONALE A LIGNITULUI OLTENIA SA Targu.-Jiu
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, Localitatea: Targu.-Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0372531118, Fax: 0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2009 11:48